Swedoor og deres kvaliteter?

Hej..


Jeg står og skal til at købe indvendige døre..

Jeg har fået et tilbud hos den lokale tømmer handel..


På Swedoor , med:

Massiv konstruktion

Stjøjreducerende

FOrbedret overfalde behandling osv.

Prisen for døre, med karme og click in gereter er for 4. stk dørplader med fyldninger, tætningsliste, bundstykke osv.

Prisen for disse herligheder er ca.

8400kr med moms..

Mit spørgsmål er så, om det kan betale sig at ofre så "mange" penge på sådanne døre, eller om man kan få andre som minder meget om til den halve pris,?

eller om Swedoors konstruktioner osv. bare er så meget bedre at man ikke vil fortryde det når først døren er købt og sat i? , Eller om man ikke ville kunne høre el. mærke forskel på Swedoor eller en dør fra Harald..

Håber at kunne høre folks meninger, samt personlige erfaringer.


På forhånd tak.

Mvh

Be Smart - Not Stupid..

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er swedoor compact, som det lyder som, så er det glimrende døre, du kan slet ikke sammenligne det med de billige døre der tit er på tilbud til 499(swedoor compact er også på tilbud stort set hver uge til 899 kr i et af byggemarkederne)

jeg satte nye indvendige døre i huset sidste år og valgte swedoor compact til 4 af dørene, og en en billig swedoor dør med 10 glasruder i, vi valgte den billige model til glasdøren fordi en swedoor compact i samme model kostede næsten 4000 kr, og den billige kostede kun 1500 kr.

forskellen, tja de billige har dårligere plastik hængsler, der er tydelig forskellen på lakeringen, og når man tager fat i døren kan man tydeligt mærke vægtforskellen, en swedoor compact vejer nok dobbelt så meget som de tynde papdøre, så det føles som kvalitet..
tag ud og mærk på dem, der er stor forskel..
Jeg kan kun give pizzabageren ret, vi har sat billige formpresset døre i på vores førstesal(3Stk) og
compact døre i resten af huset. Der er en verden til forskel, jeg kan kun anbefale sweedor compact, de er lidt dyre
men meget bedre.

Fik et godt tilbud hos Fog, du skal henvende dig til en af deres rådgivere der sidder omme bagi, de er til at handle med.

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Pizzabager, jamen så må jeg jo smide lidt ekstra penge efter de døre, det var nu også det jeg selv var kommet frem til, men rart lige at høre andre folks mening..

Jeg skal give 700kr for den med fyldninger og det er compact,. + moms selvfølgelig.. (netop fra bygma)

Stumbi , Okay, jeg vil nemlig også gerne have gode døre, netop pga. det er gips vægge på første sal og til toiletter osv.

Stumbi hvad er det Fog du snakker om?

På forhånd tak.

Be Smart - Not Stupid..

Johanne Fog tømmrehandel,

http://www.johannesfog.dk/

Og inden der er nogen der reagerer, så har jeg intet med dette firma at gøre ;-)

Men 700 +m lyder nu rimeligt

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Annonce
Ofte er der lidt ekstra % at hente hvis du spørger på en pris for alle de døre karme du skal bruge

Skal man egentlig sige undsyld når man har sagt hov...

Jamen jeg skal kun bruge 4 nemlig.. Men kunne nu godt finde på at fuge dem og undvære de click geregter..

Be Smart - Not Stupid..

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis