ingen benzin til karburator

hej, på min giantco sprint kommer benzin ikke til karburator. når jeg puster i benzin slang så kommer luft ud i benzinen. nå jeg suger kommer der ingen ting. hvad sker der ? på forhånd tak!
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har di renset benzinfilter.
og tjekket "vakumventil i "benzinhane"
der går en slange til kaburator.
der søgerfor åbning af ventillen i benzin hane. fra kaburatoren.

men du kan komme ind til www.scootergrisen.dk  der kan du se alle de oplysninger
om scooterer.!
hej og tak for svaret. Ja der er nemlig det. jeg har slet ikke tjek på system med "vacum og ventil " på benzinsystem. det eneste jeg har tjek på er den god gamle enkelt system hvor benzin løber bare fra tanken til karburator ! så skal jeg bare prøve at lær den hvis jeg skal ikke bliv nød til at giv mindst 1000kr til vores lokal knallert mekaniker som er ikke til at stol på. jeg kigger så på scootergrisen og vender tilbage hvis jeg kan ikke finde ud af det . igen tusind tak
hej....

benzinen ser ud til at løbe ned til karburator. jeg har skiftet tændrøret og batteri. den satan starter ikke alligevel. hvad skal jeg tjek mere ? og tak for hjælpen godt at have en som dig omkring........jeg tager kampen, vil gerne lær mig op. min dreng nr 2 skal også have knallert snart ....så får jeg travlt !


hej igen...

det går frem af...tændings problem er løst ! men nu har jeg en anden problem....når man giver fuld gas så kører den et par 100 meter og så dør den ! nu hvis jeg kører mens jeg pumper på gas op og ned hele tiden så kører man lang men aldrig mere end 20/25 kmt !
hvad skal jeg kig på ?
igen og på forhånd tak...

Michbal !

Annonce
hej.
Jeg står nøjagtigt med det samme problem. ALtså ingen benzin til kaburatoren.
Hvordan løste du det.?
den for ikke benzin nok i toppen af omdrejninger.
har du tjekket chokkeren.
og svømmeren. i kaburatoren.!

futtemut.

har du kigget i www.scootergrisen.dk
Der sidder vist en membran i karb. som kan være revnet. Det kan også være dysen er delvist stoppet.
Hvis den tager omdrejninger men så lyder som den spriner op i 5 gear kan det også være rullerne i vario som er slidt.
Hvordan køre den på støtteben? tager den omdrejninger eller hur???? det kan jo også være potten.

it is better to burn out than to fade away
For at der kommer benzin ud af benzin slangen skal i jo suge i vacum slangen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis