Celledør i 35mm

Jeg leder med lys og lygte efter nogle hvide celledøre i str. 82,5 x 204 x 35, da mine gl. trænger til udskiftning. Standard tykkelse er i dag åbenbart 40mm. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i nogle nye eller brugte i str. 35mm.??

Er ikke så meget for at skulle ud i at skifte alle karmene.

Hilsen
Henrik
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har du prøvet swedoor? jeg ved de har dem i 35 mm ubeslået så det var da et forsøg værd
spørg stark, jeg har købt nogle på et tidspunkt, men kan ikke huske producenten.

http://www.lyrk.dk
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ja, Swedoor har dem(skal købes gennem trælast) men sidst jeg undersøgte det var det billigere at købe nye karme, gerichter og dørplader i 40 mm.

Alle kan rose sig selv, men at få andre til det kræver en indsats:-
byggegrej.dk din lokale tømrermester
De gamle kan ikke friskes op med udspartling og sprøjtelakering?
Jeg har forhørt gennem Bygma og de kunne skaffe en Sweedoor  hjem i 35mm til kr. 1200,-! hvilket jeg synes er noget dyrt for en celledør.
Dørene er desværre i meget dårlig stand, der er ret store huller i dem. Jeg ved heller ikke hvordan det efterflg. vil se ud når de er blevet malet.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også