Tråden er låst

Audi 80, 2.0 Limousine saelges

velholdt audi saelges. holder syn indtil april 2013. Tandrem skal sfiftes om 60.000 km. traek til 1300 kg. fuld service bog fra ny, alle rep indskrevet i den. gaaet 339000 km, ingen olie eller vand forbrug, gaar godt.
 KUN: 9500 kr.saelges grundet andet behov saa jeg ikke behoever 2 biler mere.
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Bilen er nu nedsat til KUN: 8700 kr.

Vandpumpe og thermostat blev skiftet her d. 16 Marts, samt service lavet.Saa bliver det ikke billigere at vaere godt koerende.
Det er en 94, og vedr motor type maa det vaere en 2.0 s. den hedder bare 2.0 limousine paa reg.attesten, men 115 hk.
Hvor befinder den sig?
Hvad med syn?
Rust?
Fejl & Mangler?


Be Smart - Not Stupid..

I 8900 randers, synet indtil april 2013. en lille (1x2 cm) overfladisk rust plet paa h. skaerm v/ kofanger. Ingen kabine lys naar doeren aabnes, men ellers ok, fin bil til pengene. den er tektrol behandlet sidste gang i 2009.
Annonce
Hvad med rust under bunden? Kan den synes igen? ,

Hvad med bremser, hvornår er de skiftet?,

Be Smart - Not Stupid..

Evt billeder fra indvendig, samt hvor langt køre den på literen?

Be Smart - Not Stupid..

Der er ingen yderlige rust i bilen end det jeg har skrevet. ja , selvfoeldig kan den synes igen. Bilen er som sagt holdt iorden med service og eftersyn paa aut. vaerksted, hvor der er blevet skiftet de dele der er noedvendig. bremser blev lavet ved sidste syn. Nu er det jo heller jo ikke en ny bil, men en velkoerende velholdt til 8700 kr. Hvor langt paa literen,,, ???? det holder jeg ikke oeje med,, fylder bare paa naar den mangler. Billeder kommer imorgen.
Jeg kunne godt tænke mig at få et ca. km tal pr liter, kender måske en som kunne have interesse..

MVh

Be Smart - Not Stupid..

Jeg kunne godt tænke mig at få et ca. km tal pr liter, kender måske en som kunne have interesse..

MVh

Be Smart - Not Stupid..

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis