Tråden er låst

Gulvvarme slange + Varmefordelings plader SÆLGES!!



Hej.

Jeg er blevet færdig med mit gulvvarme, hvor jeg så har lidt i overskud..

Jeg har;

16mm pex slange til gulvvarme (MED ILTSPÆRRE)

Af følgende 5 længder:

5m

17m

20m

32m

OVER 140m

Samtidig har jeg Varme fordelings plader liggende:

39 stk i fuld længder og lidt små stykker.

Samt en HEL fuld kasse. mener der er omkring 90 stk i en hel kasse.

De passer til gulvvarme slange da de er købt sammen.


Jeg har ingen fast pris på nogle af tingene.
 
men ved at en hel kasse varmefordelings plader kostede omkring 2000kr da jeg købte mine, og pakken er ikke åben.


Min pris ide til alu pladerne er omrking 1000-1500kr for alle, alt efter om man kun tager den hele kasse eller man tager alle pladerne.



Gulvvarme slangerne kostede ca. 4.5kr pr meter.

Min pris ide er omkring 2kr pr meter slange, selvfølgelig hvis man tager det hele finder vi en pris ud fra det.



Hvis mine pris ideer er helt hen i vejret, også for folk som ikke er intresseret, hører jeg selvfølgelig gerne fra folk.


På forhånd tak.

Mvh

Be Smart - Not Stupid..

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Noget af det kunne jeg måske godt aftage. Jeg har ikke lige helt styr på målene endnu, men jeg har et rum på ca. 10 m2 som jeg skal have lagt varme i. Umiddelbart ville det passe med en 32 m slange og de løse fordelingsplader. Det kan være at jeg også skal bruge lidt ekstra slange for at komme til blandesløjfen, men jeg skal nok forsøge at få det lagt fast asap. 

Vh Christian
Hej christian.

Hvornår tror du at du ved noget?

Ja tror også den kasse med 39 fordelings plader og de 32 meter er nok.. Men du skal selvfølgelig være velkommen til at tage mere.. Jeg har nogle af selve Novopan pladerne til overs også en 3-5 stk hvis det også var noget..

Mvh

Be Smart - Not Stupid..

Hvor meget skal du ha' for gulvpladerne, de 39 løse fordelingsplader og 32m + 20m rør (eller den store rulle)? 
Jeg skal bruge det til et badeværelse på første sal, og derfor afventer jeg gulvleverandøren (vinyl) omkring hvordan han vil have det leveret med hensyn til fald osv. 
Strøerne er lagt (vandrette) så det er lidt et puslespil med hensyn til fald
Nogen steder har jeg plads til gulvplader med spor, og andre steder skal jeg ned i niveau med strøerne.
Hvis du har en pris på de nævnte dele, så vurderer jeg om det er turen værd

Vh Christian

Jamen omkring 1000kr? For 32 og 20m med de plader jeg har liggende samt de 39 alu + de stumper jeg har liggende af alu plader?

Ved ikke hva du siger til det? Så er vi jo i gang..

Be Smart - Not Stupid..

Ja, undskyld jeg bare bryder ind i din gamle tråd. Men jeg er lidt nysgerrig på, hvad dine erfaringer med gulvet er nu, hvor det har været i brug og der har været en kold periode?

Vi overvejer nemlig samme løsning.

Skrevet af VH på 07 jan 2013 07:27
Ja, undskyld jeg bare bryder ind i din gamle tråd. Men jeg er lidt nysgerrig på, hvad dine erfaringer med gulvet er nu, hvor det har været i brug og der har været en kold periode?

Vi overvejer nemlig samme løsning.




Hej jeg har desværre haft et problem med mit system som jeg først opdagede da det blev koldt udenfor, men selve varmepladerne og gulvvarme i trægulv fungere fint.

Be Smart - Not Stupid..

Ok. Må man spørge hvad problemet har været?
Det er ikke løst endnu, men tror det er termostaten fordi fremløb har skulle stå meget højt før den smed varmt vand frem.

Be Smart - Not Stupid..

Ok.. Nej, det lyder jo ikke som om det har noget med selve spånpladeløsningen at gøre. Medmindre det hænger sammen den dårlige gennemstrømning, som nogle mener 16 mm pex har.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis