Forum / oversigt

ville det ikke være en ide at tilføje et punkt mene til topmenuén, eller rette teksten fra forum til forum overblik.

Når man trykker forum, så lander man i forum overblik, og her kan man så vælge forum en gang til.

Det mest smarte ville nok være at lave et ekstra menupunkt der hedder oversigt, også have forum til at tilgå forum direkte, så man slipper for det ekstra klik for at komme videre fra oversigt til forum.

ville det ikke være en ide at tilføje et punkt... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ny og ny......
Hvis det har været som du beskriver det.... så kan adm. jo "bare" sætte dén funktion på igen.
Alternativet vel at du undlader at anmode om mail, og så selv holder øje med om der er svar i de tråde du har interesse i!

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
I har begge ret

I en ældre version af LDS, hvor vi brugte et andet bagvedliggende system, virkede det perfekt som Håndværkeren skriver. Man fik én mail pr. tråd og ikke flere, før man havde besøgt siden igen.

Jeg har forgæves forsøgt at overtale firmaet bag det nuværende forumsystem, men de kan ikke se ideen. De synes det er meget smartere, at man får en mail hver gang. Underligt nok. Ellers kan de bare ikke gennemskue hvordan man løser det rent teknisk - og så er det selvfølgelig bedre for deres faglige stolthed, at mene at det er ideen der er noget galt med

Mvh. AllanE
Du er da ny, så vidt jeg kan se, blev du først tilmeldt for 2 måneder siden. Jeg har været her de sidste 6-7 år.
Medlem siden: 27-10-2008  
lidt mere end 2 mdr. !
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Alle os brugere kunne jo skrivet til firmaet med vores ønske om enkel mail.

Jeg kunne godt tænke mig om mailen indholdte indholdet af indlægget.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Nu er det jo bare lige sådan, at de firmaer der lever af at levere hjemmesider ikke arbejder gratis!
Men hvis du vil betale dem for den lille detalje....
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis