Ideer til sammenbygning af tage (hus + carport)

Jeg er igang med at finde lidt inspiration til et kommende projekt. Jeg vil have bygget huset og carport/skur sammen, eller rettere tagene. Mit hus og carport/skur vil blive forskudt af hinanden(på langs), men dog støde op til over ca. 4-5 meter. Ved de her 4-5 meter vil jeg gerne at tagene bliver "flettet" sammen. Så de nærmeste danner et M ( /\/\ ) Håber i kan forstå eller bare følge mig lidt i hvad jeg mener. Måske kan I fortælle lidt eller har nogle billeder jeg kan bruge til inspiration. Jeg har prøvet at google, men har svært ved at præcisere det nok... PS. Det er i forbindelse med at jeg skal have nyt tag på huset og rive den gamle carport og skur ned og bygge nyt (bare lige en smule større) Der skal tegl på.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har ikke fundet svar på dette endnu... kan man lukke et spørgsmål?
Du skulle måske forsøge med et billede af dit hus og så en skitse over, hvordan de 2 bygninger ligger mere præcist ift hinanden.
Men det vil måske være noget med en nærmest vandret skotrende eller dobbelt tagrende. Nok en lidt dristig konstruktion, der skal holdes under opsyn mht blade og sne.

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis