Toiletskyl fungerer ikke ordentligt

Hey jeg har et problem med skyllet på mit toilet, jeg er i tvivl om det er min terrorist af en søn der har ødelagt skylleknap/funktion eller om den evt. bare trænger til at blive afkalket indvendigt i cisternen, men mit spørsmål går så på hvad må man bruge til at afkalke med? jeg tænker på pakninger osv. der måske kan tage skade af noget alt for kraftigt, såsom eddikesyre. Et andet problem er at jeg ikke kan få låget til cisternen af, synes ikke det var noget problem sidst jeg fiksede toilet men det måske også 20 år siden:-) HJÆLP PLEASE Klaus
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Det ville være betydelig nemmere at give dig et svar hvis du f.eks. fortalte fabrikatet på dit toilet og måske også modellen eller et billede.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Eller søgefunktionen herind, da dette problem også er beskrevet et par gange...
Tak for svar det går jo hurtigt herinde:-) Jeg har uploaded 2 billeder, det er et Ifø med dobbeltskyl, mit største problem lige nu er at jeg ikke kan få låget af, skal man have knappen til skyl af først?
http://www.ifosanitar.dk/public/mb_files/14/23633/88-05.pdf
Tak for hjælp og link til brugsforvirring, har fået dæksel af og renset, det fungerer nu ikke helt endnu, men eneten er der nogen af delene der har taget permanent skade ellers skal der rodes lidt mere med det.

Kan man ikke købe ny indmad?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis