Ny samlebrønd

Hej allesammen Jeg er lidt vildrede om jeg skal investere i en ny kloakbrønd. Den nuværende fra 1978 er slidt og noget af belægningen i bunden er væk. Er blevet anbefalet at få den skiftet med en ny plastikbrønd. Men har også hørt at man kan spare udskiftningen ved at sætte et flækket pvc rør i renden, som erstatning for den ødelagte rende!!?? Hvad er jeres evt erfaringer?? Det skal siges at brønddækslet ligger under belægningen i min indkørsel, og vil selvfølgelig gerne, undgå at skulle tage stenen op igen! På forhånd tak
Hej allesammen Jeg er lidt vildrede om jeg skal... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
det lyder som en fin pris, hvor dyb er den?? men ingen grund til at få den skiftet hvis den ikke fejler andet end lidt knas i bunden
kan du smide et billede på?

prøv at få en pris på renovering af banketten istedet for udskiftning
Hej igen Havde en anden kloakmester til at kigge på det igår. Han mente at hældningen i min brønd var for lille.. Som i måske kan se på det vedhæftede billeder ligger der vand i renden. Han mente at jeg ville få problemer senere, hvis den kun blev repareret, især idag, hvor toilettet kun skyller med hhv. 2 og 4 liter, istedet for de gamle, der gav en flodbølge på 10 liter.. Men vil gerne høre jeres menninger udfra billedet.. Mvh. John
Kan af en eller grund ikke uploade billeder??
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis