Tilskud til renovering

Hej alle. Har netop fået renoveret mit hus med fjernvarme, isolering, nyt tag, nye vinduer samt gulv og i den forbindelse fik jeg et ganske fint tilskud og det tog ikke mange minutter og uden omkostninger. Det var på denne hjemmeside: www.energiudbetaling.dk Det er absolut anbefalelsesværdigt Vh.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du allerede fået pengene? De skriver det tager 6 uger - men de har først oprettet deres hjemmeside den. 27 februar - for 2 dage siden. Og hvem er de? Der står ikke engang en adresse på siden.

Jeg vil anbefale alle, at søge tilskud direkte hos energiselskaberne. Ingen grund til at et firma skal have del i Jeres tilskud. F.eks. kan man søge her: http://www.energimidt.dk/Privat/Tips-og-raadgivning/Tilskudsordning/Sider/Soeg-tilskud-til-energiforbedringer-i-din-bolig.aspx
Firmaet har samarbejde med håndværkerfirmet som udførte arbejdet hos mig. Deres hjemmeside er ny - jeg har blot en brochure fra dem, men derfor synes jeg det var værd at dele herinde. Havde også kontakt med et energiselskab men der forsvandt meget af beløbet i gebyrer og omkostninger og så skulle jeg også selv stå for hele det administrative.
Hvor lang tid tog det før du fik pengene?
Jeg fik det indberettet den 19. december og 3. februar havde jeg pengene på min konto.
Det hele foregik pr. telefon og email. Meget nemt.
Men firmaet har jo kun eksisteret siden den 24.01.2012 i følge cvr registret?

Hvor stor en del af dit tilskud snuppede de for at lave det meget store og tunge administrative, som du slap for selv at lave? Du skal ikke bilde mig ind, at de gør det gratis.

Energimidt tager et gebyr på 120 kr - og det er alt. Og man får pengene et par dage efter man har indsendt den underskrevne kontrakt.
Annonce
Jeg er blot herinde for at dele en positiv oplevelse - ikke for at lave en redegørelse.
Kan blot konstatere at det hele var meget nemt.
Men tror du ikke andre, som skal søge tilskud gerne vil vide, hvor meget firmaet tog for ydelsen? Så de kunne bruge din reklame til noget
Der er en masse information på hjemmesiden onlineenergi.dk
og det er ganske gratis

Mads Andersen
Energikonsulent
www.onlineenergi.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis