Hej allesammen :)

Ja, jeg har snuset omkring her i lang tid, saa jeg synes at det er paa tide at komme ind og sige goddaw....

Hvor er det dog et dejligt forum. Jeg er dansk, men har boet i Belgien naesten hele mit liv (derfor ingen æ ø å .... det er for besvaerligt at bruge alt-koder hele vejen... haaber I forstaar... )

Nu er vi (min mand og jeg) paa husjagt, og jeg pröver at finde frem til saa meget information som muligt, om alt muligt - paa forhaand! Og saa er det jo det, at danske huse jo er meget flottere end belgiske (haha!), og der paa flere omraader er bygningstekniske forskelle... Og designforskelle... Noget saa enkelt som min PH5 i kökkenet, faar gaester til at falde i staver af bar beundring. Saa jeg er her for at laere en hel bunke, for saa at ende med et fiiint fiiint hus i belgo-dansk stil. Best of both worlds.... ;D

Saa saadan.... det er altsaa mig. Hej, allesammen.

Dedee

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen hej og velkommen til.

Og held og lykke med jagten på hus.

Der er en masse kloge guruer herinde der sikkert er klar til at hjælpe :-)

R. C. Nielsen

Daw og velkommen til!

Når I står med noget I vil vide mere om, så er det utrolig gavnligt at tage et billede og lægge det ind, selv om det kan være en anelse bøvlet, men det kan I også få hjælp til!!

Den venlige og rare tone du lægger for dagen i din intro, er den helt rigtige. Vi er ikke videre begejstrede for sure nedladende og hovne kværulanttyper! . Ja faktisk er der mange, der ikke gider besvare sådanne typers indlæg.

Spændende hvad I finder frem til, og husk at det så afgjort er købers marked!

Med venlig hilsen
ktm

 

Mange tak for velkomsten!

Og jeg er faktisk staerkt allergisk overfor sure nedladende og hovne kværulanttyper...

Selvom jeg maa tilstaa at jeg lige p.t. er noget af en grumpy old woman hvad angaar italienske "design"-möbler... (pröv at restaurere én - saa ved I hvorfor ) - men jeg skal nok lade vaere med at kvaerulere om dem....

Det med husjagten er rigtig nok ikke nemt.
Vi har lige faaet at vide (igen!) at istandsaettelsen af et hus vi godt kan li', ville vaere for dyrt for os... Same old, same old... naa, men vi leder bare videre.

Og i mellemtiden kan jeg jo komme herind og "studere"...

Jamen velkommen til, ja huskøb endda fra udlandet af er ikke så nemt, men det er lige det rette tidspunkt, husene har ikke været så langt nede i pris i mange år jo...

Skrevet af Koludabyg på 04 mar 2012 14:57 

 Jamen velkommen til, ja huskøb endda fra udlandet ....

Hej Koluda, og tak!

Naeh, det er endnu vaerre - det er husköb i udlandet....

Og jo, det er et köbersmarked, men alligevel - vi er ikke helt unge, saa det med at laane masser af penge, det kan ikke klares, vi ville ikke kunne naa at betale banken tilbage, haha! Og det plejer banker ikke at vaere helt tilfredse med...

Saa det er om at finde ud af, hvor meget vi kan lave selv.... 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis