Kæmpe fjols, med brug for et beroligende ord!!

hej alle LDS'ere Jeg begik en større brøler den anden dag, jeg udskiftede min ventilator på badeværelset og i samme ombæring skulle jeg gøre plads til den i aftrækskanalen. Problemet opstod da jeg, først efterfølgende, kom i tanke om at den kanel var lavet af eternit, som jo med al sandsynlighed indeholder asbest (huset er fra 1959). Det var et par milimeter som jeg filede af siden indevendigt i selve kanalen så selve blæser delen ikke blev presset så den klikkede under kørsel. Det skal siges jeg havde en alm. maske på, men jeg er sgu stadig lidt bekymret for at jeg kan have haft direkte kontakt til de skadelige partikler, jeg filede vel et par minuter ca. Så kommer mit spørgsmål, har jeg grund til at bekymre mig om det, helbredsmæssigt!?!?! Man bliver jo helt bange når man læser om asbest og følgevirkninger mm. TUSIND TAK FOR AL HJÆLP!
hej alle LDS'ere Jeg begik en større brøler den... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
dengang vi som børn sparkede fodbolden op iloftet på gymnastiksalen, kom der mere asbest ned HVER gang, end du vil fpå med dit "fileri" i ti år. Rolig nu! Ta en tår rødvin og læn dig tilbage. Vi er hos dig!

 

Skrevet af uldal på 29 feb 2012 11:34
dengang vi som børn sparkede fodbolden op iloftet på gymnastiksalen, kom der mere asbest ned HVER gang, end du vil fpå med dit "fileri" i ti år. Rolig nu! Ta en tår rødvin og læn dig tilbage. Vi er hos dig!


Hov, ja den med rødvinen glemte jeg. Jeg har i mange år drukket meget rødvin. Det er måske årsagen til at jeg har overlevet indtil nu!

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis