Sejltid

Hej til alle Er der en der har et godt bud på hvor lang tid det ville tage at sejle fra Køge til Aalborg i en Luna 26 MVH Morten
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa Morten
Du kan gå ind på denne hjemmeside: http://www.hodsagervej.dk/leksikon/dist/afst.html
Her er afstandstabeller, som kan bruges - så er det jo bare at lægge sammen og dividere ud - vupti Pede ;-) Så er den der.
Mvh Jørgen
Okay tak for det
mvh morten
Der er ca. 165 sømil, hvis du tager den med stop på Anholt.

Med en marchfart på 5 knob, giver det 33 timer. Skal jo nok deles op i 3 bidder, hvis du ikke skal få kalechekuller undervejs.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Okay det var da til at forstå mange tak for hjælpen ....har kig på en luna derover men en transport er nok at fortrække
Det vil nok være at foretrække at sejle den hjem, det koster nok kassen at få den transpoteret.

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

Annonce
Jeg ville også foretrække at sejle den hjem i stedet for transport. Det er skønt at tage turen over Kattegat.
Men du kan også være heldig at der er en vognmand, der kører tom hjem fra Sjælland til Aalborg - og få ham til at give et godt bud

Mvh
Jørgen
Ville også gerne sejle den hjem hvis vi får den købt, men det er jo det store vand man skal ud på når man ikke kender båden er jeg måske ikke så vild med lige med det samme ...og har også lige en lm 23 jeg gerne skal have solgt først
hej du skal bare sige til hvis du vil ha hjælp til at sejle den hjem
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis