Lav ny hjemmeside, men hvor fra??

Hey LDS'ere Jeg skal have lavet en hjemme side, og vil lige høre om der er nogen som har god erfaring med nogle forskellige sites hvor man oprette en hjemmeside evt. som prøve site inden man laver den om til sit eget domæne??? Har været igang med 123hjemmesider.dk, men vil lige høre om andre har god erfaring med andre sites. på forhånd tak mvh. Alex Hansen
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kommer helt an på hvad den hjemmeside skulle kunne.

Men de fleste webhoteller har 1 klik installationer af de mest kendte open source programmer, heriblandt bla. Wordpress og Joomla som er rimelige simple at gå til.
Jeg har 123 hjemmeside, og det virker da ok. Men der er for store begrænsninger på hvor mange billeder osv du kan have på siden. Men den er nem at komme i gang med. Koludabyg spørgsmål om hvad den skal bruges til er helt klart step et.
Så, hvad skal den bruges til?
Hej prøv denne WIX jeg fandt den via google.
Det er for en mindre virksomhed, så det skal bare være til lidt referencebilleder, kontaktinfo. ikke de helt vilde krav der stilles til det.
Så ville jeg nok vælge wordpress, det er klart oplagt til formålet.
one.com - Koster ikke så meget, man kan lave sider online, Wordpress og Joomla køre fint hos dem.
Jeg anbefaler Unoeuro frem for One.com, samme pris med væsentligt bedre kontrolpanel, samt mere stabilt webhotel.
Har lavet hjemmeside for forening hos One. com.
De har programmer/ skabeloner og en fin chat support.
Kan anbefales - men prøv evt. at se www.slagelsejazz.dk
Denne hjemmeside er lavet hos one.com
PRØV EN HJEMMESIDE Gratis I 30 DAGE
Efter prøveperioden kan du fortsætte, med et abonnement - Fra 125 kr. årlig.
Ønsker du ikke abonnement slettes din prøveside automatisk.
http://skysite.dk/

mvh
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis