Serviceaftale på gaskedel

Hvad er er jeres holdning/erfaring med serviceaftaler på gaskedler?
Jeg har en milton compactline combi hr24 gaskedel som er 3 år gammel, og jeg skal tage stilling til om jeg vil oprette en serviceaftale med eftersyn hvert andet år. 
Aftalen koster 1220/år og indeholder kørsel og arbejdsløn. Altså ikke reservedele.
Dvs. Jeg betaler 2440 kr. Per eftersyn excl. Reservedele ( hvis altså jeg kun har et et besøg hvert andet år)
Jeg vil selvfølgelig have kedlen efterset hvert andet år, men forestiller mig at det vil være billigere at betale for hvert enkelt eftersyn.
Jeg er i tvivl om, om det kan betale sig. Men hvad er jeres mening?

Venlig Hilsen
David
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er vel som med alle andre forsikringer - man kan selv vurdere om man kan leve med vilkårene eller vælge et billigere produkt.
Du spørger da bare hvad det koster at få lavet eftersynet på regning hvert andet år? Men husk at serviceselskaber servicerer deres abonnementskunder før de servicerer lejlighedskunder dvs. om vinteren ( måske ikke lige denne vinter) ryger du om bag i køen når kedlerne begynder at sætte ud.
I mine øjne er det da bare at trække penge op af lommen på dig, penge som du ikke får noget for.

Havde det nu været i slags "forsikring" hvor de også dækker reservedele osv. havde det været en helt anden snak.

Hvis en vvs er skulle være så fræk at "sende" dig bag i køen, så ringer du da bare til den næste, der er jo nok og vælge i mellem.

Mvh Thomas Hansen

Fyret er så nyt, at det varer længe inden det begynder at koste penge. Betal da hvert andet år den lokale servicemand, og se så om 10 år, om du skal have service tiere.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis