wifi ?

Jeg fik en tablet android, som kører på WIFI , den opdager da mit eget trådløse modem, men jeg kan ikke forbinde, skal man kunne det ? Det er jo beskyttet mod indtrængen i sin tid, men jeg kan ikke finde nogen metode til at det samme i tabben, som i en pc.

SÅ HVAD GØR JEG
kan sådan et modem overhovedet bruges ?.


 

 


Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg fik en tablet android, som kører på WIFI , den... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
OK Erik.
Har jo hørt om folk der har væred derude og er kommet hjem med noget de trode var mere/bedre end det reelt var...

MVH Njord

MVH Njord
Nu har jeg prøvet at sætte tablet tilbage til fabriksindstilling og forsøgt mig igen, nu spørger den om adgangskode, men der er ikke noget af det jeg ser, som er benævnt sådan, så hvad kan det være, den vl vide.
Der er kommet et kraftigere signal, det er en let brugt, jeg overtog.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Du har en adgangskode til din router, som du også trykkede ind på computeren. Den kan du finde på "min side" på stofas hjemmeside, eller under din router hvis de har skrevet den rigtige her. Hvis routeren ikke er fra stofa, har du selv valgt en adgangskode engang eller også har ham der har sat den op for dig

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

jeg har jo 2 routere en fra Stofa + min egen d-link

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Så skal du bare bruge koden til den, som den har fundet, hvis du ikke kan huske den er der nogen styre systemer på computeren hvor du kan trykke vis tegn når du er inde under adgangskoder. ellers kan du evt. prøve at skrive http:\\192.168.0.1 og se om det ikke er din routers ip. Her vil den spørge om et administrator password som næsten med sikkerhed står under din router eller er administrator eller admin(det samme er brugernavnet). også kan du se koden derinde under en af de faner der er. Det er desværre nok mit sidste bud. Da jeg nok ikke kan gætte din kode.

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

Annonce
det er routerens ip, når jeg svarer admin sker der ting, men hængelåsen bliver og der er ikke lys i forbindelseslampen

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Nå jeg prøvede med en fast lednng, detkan den da ihvertfald

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ha du ikke selv lavet en adgangs kode til dit trådløse netværk ??? Hvis du ikke har, så har ham der har sat det op for dig. Kontakt ham.

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

for at komme ind i D-linken skal jeg taste admin derefter erikdengamle men jeg kommer kun til det første, så laver den en forbindelse uden at låse op.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Sådan for lige at runde af, så viste det sig, at det, de kaldte password i tabletten , i mine optegnelser for D-linken var betegnet : Netværksnøgle (WEP/WPA-nøgle) med 25 cifre.
SÅ DET.
Men tak for hjælpsomheden til alle.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis