Puch maxi k Vs Puch maxi 2 gear

Hej

Jeg over vejer at købe en puch maxi 2 gear, jeg har nu en maxi K.
Jeg vil hører om det er en fordel at køre med 2 gear, om det er mere besværligt at køre og vedligeholde.

Håber på nogle gode svar.
Søren
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da langt sjovere med kobling og gear. Men den kan jo stadig være med (K) kickstarter eller med (P) pedal. Slyngkobling er til tøserne, hvorimod kobling og manuelle gear er til drengene. Der er ingen forskel mht vedligeholdelse.
Jeg har i min tid haft tæt ved 40 Puch Maxi, MS 50 og VZ 50. Ingen af dem har nogen sinde fejlet noget i gearkassen. Tror de samme gearkasser bruges i lande hvor maksimal tilladelig effekt er højere end i Danmark. Derfor er det på det nærmeste umuligt at slide dem op ved kørsel i Danmark. Men alt kan jo splittes ad det er klart. Skal du have en fin Maxi koster den penge. Den er jo blevet trendy, og et smil værd når den kommer susende. Overvej måske en Puch MS 50. Det var sådan en Børge blandt andet kørte på i Olsen banden. Ren nostalgi, og så kører de fantastisk.
Igen tak forsvaret

Hvad er billigt, Jeg har fundet en til 2600 som måske skal have en lille restarering.
tror du det er noget værd
Hvis det er den i Roslev ser det ikke (trods det ultra dårlige billede) helt skævt ud, men husk at checke om den er stjålet. Tror politiet kan sige det ud fra stelnummeret.
Jo det er den i roslev, den virker som en god pris tak for alt

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis