Gearkasse

Hej!
Jeg står og har en kæmpe problem lige pt., min gearkasse fungere ikke skide godt mere og derfor er jeg på jagt efter en ny. Jeg tænkte på om i havde nogle gode hjemmeside, hvor man kunne søge efter en gearkasse med lav kilometer tal.
Min gearkasse kode er DCJ, fik jeg af vide af min mekaniker. Synes ikke rigtigt jeg kan finde det store. 
Tak på forhånd!
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du løftede sløret for, til hvilken bil det handler om, ville chancen for at nogen kunne byde ind med et eller andet, nok være bedre.

Med venlig hilsen
ktm

 

Min svigerinde havde også en polo hvor mekanikeren sagde, find en ny gearkasse. Der var fatale ting der var itu. Men de fandt en jyde der er ekspert i disse gearkasser, og han kan altså noget som vw ikke kan, prøv at søge nettet tyndt, jeg mener det var omkring 3000-5000 kr. for at få den repareret.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Skrevet af Henrik@p på 22 feb 2012 07:47
ja eller prøv diverse autoophug,og hold dig endelig ikke tilbage med og prutte om prisen.
ring til nogle stykker først få en ide om pris og så begynd og handle, de er som regl til og have med og gøre.

Jeg har skrevet rundt til de forskellige autoophug, og deres priser variere meget. 
Kan ikke rigtigt finde ud af om jeg skal finde en med et lavt km tal, har fundet en med 52.000 km, men den koster alligevel 4 tusinde kroner. Jeg har også fundet en der har kørt omkring 110.000 km til 2 tusinde kroner. 

Er det ikke bedst at købe den med mindst kilometer tal?  
Stoler du på de kilometeropgivelser?
Og hvis ikke, kan den ene være lige så god som den anden!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 22 feb 2012 13:48
Stoler du på de kilometeropgivelser?
Og hvis ikke, kan den ene være lige så god som den anden!

Er der en måde at tjekke det på?
Det er meget svært, især som ikke kyndig. Det er ALTID et sats at købe brugt.
Personligt køber jeg aldrig brugte motorer og gearkasser brugt, hvis jeg ikke har haft lejlighed til at køre med dem. Men nogle har mere held i spil end andre.
De bedre i branchen, giver ombytningsret, men du skal selv montere og afmontere, bringe og hente.

Med venlig hilsen
ktm

 

hars elv haft købt brugt gearkasse til toyota og de gav garanti som hvis det var nyt, køre på 4 år nu
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis