Udfoldelig vasketøjsstativ til udendørs væg

Hej,

Som emnet antyder, så leder jeg efter et udfoldelig vasketøjsstativ til ophængning på en væg udenfor. Jeg har forsøgt på at søge efter en på nettet og ringet til Silvan, men uden held. Er der nogen der har en ide, hvor jeg kan finde sådan en?

På forhånd tak.

Hilsen Henrik

 

19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det vil du nok få temlig svært ved at finde, der findes en lille model til brug på badeværelset, men det kan højst bære et par håndklæder. Du er nok nød til selv at lave en træramme som du hænger op på væggen med hængsler og snoretræk. I rammen kan du så trække liner til tørresnor.
Tak for tippet, men kan ikke lige overskue at skulle til at lave en ramme og alt muligt

Jeg har en altan, hvor jeg nok er kommet frem til, at jeg vil lave en flytbar tørresnor. Så nu er tanken, at det faktisk "bare" skal være en der kan holde til at hænge udenfor på en væg.., men hvor jeg så regner med at hænge den på et gelænder i stedet på en måde, så den kan flyttes.

/Henrik

 

Det vil ikke hjælpe, du må som alle andre klare dig med et vinge tørre stativ der kan stå på altanen og klappes sammen når du ikke bruger det.
Hvis du har 2 væge der er overfor hinanden, kan du skrue et bræt hvor der er plads til x antal kroge på den ene væg, og lave et bræt mage til, til den anden væg, dog med 2 kroge på siden der vender ind mod muren, hvori du skruer 2 kroge fast ud for dem der er i brættet, så kan du hænge det "løse" bræt op på vægen, når du skal bruge det, og over på det faste bræt når du ikke skal.
Ellers så skriv igen og jeg skal ligge billeder på af min løsning.
God fornøjelse.
Mvh Goldek

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Mon ikke Henrik for længst har fået hvad han skulle bruge, det var i Februar tråden var aktuel.
Ting tager tid, Håndværker, og nogle ting tager lang tid, herunder tørrestativer, hvis det er her på matriklen!
Så hvis Henrik er lige så doven som jeg, tjaee--

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 07 jul 2012 15:13
Ting tager tid, Håndværker, og nogle ting tager lang tid, herunder tørrestativer, hvis det er her på matriklen!
Så hvis Henrik er lige så doven som jeg, tjaee--
Ja det er vist godt at der endnu ikke er opfundet et apparat der kan måle dovenskab for så ville viseren sikkert brække af når de målte på dig

Nemlig, men da jeg allerede er lagt for had, som en del af ældrebyrden og som bor i en rådden banan i Udkantsdanmark, som oven i købet, undertiden, belaster sundhedssystemet og kører i gamle forurenende biler, kan jeg jo lige så godt fuldende billedet.

Med venlig hilsen
ktm

 

Som jeg plejer at sige ved denne lejlighed :
Det er slemt at vågne op og opdage man er død, det er dog værre at opdage man er stoppet ud med HØ  
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis