Scanner

Uniden scanner m. antenne og 8m. kabel sælges gi et evt. bud på 30643042

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er vel sådan en scanner man kan aflytte politiets snak med. Det betragter jeg som legetøj for BØRN
Der må være gået noget galt i knolden, på den slags menesker der finder det interesandt
Hmm er der ikke noget med at politiets frekvenser er gået over til digitalt , så man ikke kan lytte med på sådan en "Alm." scanner , eller er det noget jeg har fået forkert ind

Tim  

Til Håndværkeren..... HA-LOOO læs lige brugsanvisningen på scanneren hvad den inden du dømmer folk. Du ved tilsyneladende ikke hvad det er for een.....(...)
Til svalebo, du har ret men den kan altså også søge på de andre frekvenser
Skrevet af jasu på 19 feb 2012 00:53
Til Håndværkeren..... HA-LOOO læs lige brugsanvisningen på scanneren hvad den inden du dømmer folk. Du ved tilsyneladende ikke hvad det er for een.....(...)
Prøv at læse hele mit indlæg frem for at drage dine egne slutninger og dømme mig ude !
Som jeg skriver indledningsvis : "Det er vel" altså en formodning ikke en bedømmelse !

Annonce
Nu kender vi så håndværkerens holdning til denne, tillykke med det!!!

jasu>>> hvor gammel er den?

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak for din sympati Han må da ikke ha læst hvordan man opføre sig på nettet.
Den er købt d. 15-02-04 hos I.C.com Folehaven og er i fin stand.... vi har ingen børn der har LEGET med den 

Der er jo ikke noget at lytte til mere, politi, brandvæsen, millitær osv er hoppet over på sine nettet.

Hvad kan den ellers bruges til ?

Mvh Thomas Hansen

Der er en oversigt i manualen om de frekvenser den kan modtage. Søg evt.på nettet ellers er brugsanvisningen med. Afh. af antenne kan søges efter f.eks Amatørradioer ellers prøv en scannerside og hent en liste over de tilgængelige frekvenser. Jeg har kun brugt den til politiet
Hej

Først så hører denne tråd vel hjemme i "køb &salg"

Politiet samt de fleste "brandvæsner" og til dels også Falck er gået over til "SINE" radiosystemet og det kan umiddelbart "ikke" aflyttes da det både er digitalt & krypteret (men selvfølgelig er der nogen der kan crake dem) men de almindelige scannere kan ikke aflytte dem.

Hilsner Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis