Tændrør til Marstal

Det kan være noget pebret at købe stumper til sin Marstal motor, men originale Bosch tændrør kan fås for små penge i England. Fx. her:

http://www.gsparkplug.com/shop/bosch-m10ac.html

eller her:

http://www.carsparkplugs.com/csp/vi...uctid=2673

Jens.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Som du så lige skal betale fragt og muligvis også told af, hvor billigt er det så lige ???

Fragten fra England, er ofte billigere end hvis du køber her i landet, og skal have det sendt med post dk.
Så hvis man samler lidt sammen, kan det være en rigtig god forretning.

Når det er fra et andet EU land kommer der ikke told på.

mvh jens

Postordre fra specielt Storbritannien er godt. Der er ikke noget med told og moms, da det er et EU land, og forsendelsen er ofte billigere, end at få sendt noget fra Danmark til Danmark.

Meget kan man sige om det Post Danmark, men dyrt det er det i hvert fald.

Jens.

Jeg glemte beløbet. Det koster £3,20 at få to tændrør sendt fra England eller ca. kr 29.

Jens.

Ja så kan jeg godt se besparelsen, du får jo ikke et tændrør til 29,00 kr. i DK. det er da utroligt, men vi ved jo alle at DK er et meget dyrt land at bo i. Jeg kører mc. og i DK betaler man for tre motorcykler og får en !
Annonce
Det med prisen på motorcyklen og bilen, for den sags skyld, er en politisk beslutning, og skatten skatten havner i "den store kasse".

Prisen på reservedele, er bortset fra en efterhånden lille forskel i moms (lige steget til 20% i UK), udelukkende en ublu avance i Danmark. Jeg har ikke noget imod at fx handle lokalt, men der må være måde med galskaben.

Jeg tjekkede også lige prisen på "mine tændrør"
Holbæk bådcenter 44 kr
england 2,2 £ inkl. tax det er lige under 20 kr. altså under halv pris.
Jeg sparer altså 48 kr.. som jeg kan bruge til at betale 29 i porte med..

Verden er skruet mærkeligt sammen.. Gad vide om man kan finde et sted hvor de sælger både tændrør og monell nitter??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis