Dimser til sæbekassebil - lejer, aksler, tandhjul etc

Hejsa

Jeg skal igang med en sæbekassebil til ungerne. Den skal have el-motor og rigtigt ret. Derfor mangler jeg nu et sted hvor man, til fornuftige penge, kan købe aksler og lejer (tror de hedder sadellejer på dansk), kugleled osv. Har kigget på HN, BilTema og Thansen, men synes ikke jeg kan finde det jeg søger.

Nogen der har ideer eller links?

Billeder med inspiration meget velkomne - er nemlig lidt i tvivl og styring/forhjuls lejer samt trækaksel.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved at www.sæbekassebil.dk har nogle hjul og lejer, men selvfølgelig ikke om de passer til det du leder efter.

Hvadangår ideeer og links så er der en masse forskelligt på www.bygsaebekassebil.dk  

Havde været omkring de sider, meget begrænset hvad man egentlig kan bruge dem til :-(

Det er mere noget a'la det her jeg har i tankerne - og er inspireret af :-) http://www.toylander.com/

Har fundet ud af at de har kugleled/vinkelled i BilTema - så langt så godt. Her mener jeg også at have fundet de hjul jeg vil bruge. Nu handler det om at finde eller få lavet et "beslag" til forhjulene.

Jeg jagter stadig en bagaksel og lejer + motor. Satser på en viskermotor!
Ja der kunne vist godt bruges noget mere konkret information på bygssaebekassebil.dk og sæbekassebil.dk har heller ikke så meget at vælge mellem.

Fed side du har fundet - men har du set priserne ? Puuuha. 9000 kr for en komplet pakke. Men når man kigger på kvalitet og model, så tror jeg egentligt heller ikke man kan forvente så meget andet og da jeg læste deres FAQ kunne jeg se at du også kan købe enkelte dele, eller endda bare manualen til at bygge dem, så det er nok ikke helt tosset alligevel.
Ja, desværre i den dyre ende, men fint som inspiration :-) Skal vist lige vinde i lotto før ungerne får sådan én - hver :-)

Prøv evt. at se dem på Youtube - de trækker rask væk afsted med en voksen og adskillige børn! Så en med en voksen og fem børn (nogle af dem i lille trailer)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis