Pris på skur 12 m2

Jeg ved godt at forummet hedder lav-det-selv, men alligevel tillader jeg mig at stille et spørgsmål som går på et håndværkertilbud da jeg simpelthen ikke har kunnet finde andre forummer med lige så kvalificerede svar som her.

Det drejer sig om at vi skal have opført et redskabsskur på 12 m2 med specifikationer som disse (kan selvfølgelig godt afvige lidt):

- Stolper i jord 8 stk. betonfødder med galvaniseret stål gaffeler
- Bjælkelag i trykimp. Træ for gulv og 18mm krydsfiner
- 45x95 træskelet som vægge
- Stikspær med ensidigt fald
- Lægter
- Eternitplader på tag
- Fer og not beklædning i trykimp. På alle fire sider udv.
- 1 stk. pladedør med greb og cylinder
- 1 stk. vindue

Vi har hverken tid, lyst eller evner til at lave det selv så vi må jo betale os fra det. Vi har fået en pris på 43.000 kr men det synes jeg lyder dyrt.

Er der nogle som kan give et bud på om prisen er rimelig eller om det kan gøres væsentligt billigere? Altså vel at mærke samlet og monteret.

På forhånd tak og undskyld at indlægget falder uden for rammerne af forummet

Martin
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det lyder umiddelbart dyrt, har du evt overvejet et færdig købt skur?

Der er ofte tilbud i div byggemarkeder, det skal selvfølgelig sættes op, men så kunne du "nøjes" med at skulle betale samlingen, som burde kunne gøres rimelig hurtigt, når det er et færdigt produkt.


 

Jeg synes prisen lyder fair nok.

Jeg har selv lige bygget skur. Det løber sgu´ hurtigt op. Jeg tør ikke tænke på hvad jeg måtte give ekstra, hvis jeg skulle have haft en tømrer til at bygge det..

Du kan jo som danielvagn foreslår, overveje at købe et færdig købt skur. De kan være udemærket, men de ligner så også derefter

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
indhent tilbud fra 3 forskellige tømre. Så kan du jo vælge det billigste, eller ham du bedst kan lide

Med det som du anfører bør prisen være omkring 25.000 kr. opsat.


Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

 

Jeg ved at diverse skole som Euc syd, Euc vest mm sælger fornuftige huse og skure. Vel og mærket efter bestilling.

De er fine, og kan laves som du ønsker. De ligger mellem 10.000 og 25000 (som er det dyreste jeg har set. Dette var med isolering, dør med ruko, termevindue, strøm, dampspærre mm.)

R. C. Nielsen

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
onkelroar, er den pris du refererer til inkl. montering?
Skrevet af marlarius på 20 feb 2012 15:33
onkelroar, er den pris du refererer til inkl. montering?

De er færdig lavede, og bliver oftest afhentet af en vognmand og leveret på adressen :-) Så de kommer i princippet bare "og sætter huset" :-)



R. C. Nielsen

Hej
Prøv tekniske skoler hvor du bor,og hvor der er tømmerlærlinge,de laver nogle flotte isoleret gæstehuse som svendestykke og som er nøglefærdige,jeg mener prisen er ca. 20.000.- + transport af huset, det sørgede skolen for her, de skal kun males og en let sokkel
Bauhaus har et redskabsskur på 12,3 m2 til 14.000. Dertil kommer sokkel og tagpap.
Jeg har selv sat en gæstehytte op fra Bauhaus på 12 m2, det var ret enkelt da først soklen var på plads. Tog ca 3 timer at sætte den op for mig og en hjælper + 2 timer til tagbelægningen.

vh
gug
Nu er der også kvalitets forskel på et skur bygge fra bunden af, og et skur fra Bauhaus.

Den lave pris fra de tekniske skoler, er fordi der kun skal betales for materialerne.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også