Hvordan farver jeg en fuge mørkegrå?

Hej,

jeg har lige lagt 25 m2 klinker i gang og bryggers. Der er brugt fuge der hedder Lip i farven Manhantten. En lysegrå fuge.


Jeg har nu fundet ud af at jeg hellere ville have haft en mørkere fuge.

Har i noget forslag til hvordan jeg kan farve fugen mørkere. Jeg vil gerne gøre den mørkegrå.

Mvh Asger

Hej, jeg har lige lagt 25 m2 klinker i gang... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ok, jeg håber alligevel du fik et godt resultat på badeværelset.

Jeg ringer til flisefirmaet og forhører mig og ellers forsøger jeg bare på et lille område der ikke kan ses.

Hej hulubuhu

Fik du prøvet klinkeolien og kunne du få en mørk farve? Jeg har fået nye mørke fliser på mit badeværelse, men fugerne er for lyse. Så vil det være en god løsning at bruge klinkeolien eller findes der en anden løsning eller sort/mørkegrå maling, der er egnet til fuger?

Mvh Bente                                                                     

Hej Bente


Jeg har brugt en klinkeolie og jeg synes fugen blev en anelse mørkere (men ikke meget). Men det er godt at give den en olie, så den bliver mere modstandsdygtig over for snavs.


Vh Anne Katrine


Anne Katrine
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

Hej Bente

Jeg har brugt fugepen. Det er maling men speciel til fuger. Du kan få den i mange farver og selv blande og få lige præsis den nuance der passer til dine fliser. Jeg har mørkegrå fliser og brugte derfor også mørkegrå fugepen farve. Super flot dækkende og holder længe.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også