Driver Hjælp mig

Hej
Hjælp en desperat mand
Jeg har lagt min IBM Lenovo Thinkpad T60 helt ned og installeret ny windows xp home edition på den.
Mit problem er nu at alle drivere til grafikkort, lydkort, wireless kort og ethernetkort ikke er der mere.
Jeg har ikke installations cd til dette.
USB drivere er der heller ikke, så jeg skal på en eller anden måde downloade dem med min anden pc, gemme dem på en cd, da T60 godt kan læse herfra og så installaere dem på T60éren.
Hvordan gøres dette og hvorfra kan jeg downloade dette, så det bare er at sætte cd i T60éren og installere alle drivere
Kewin

 

Assumptions is the mother of all major fuck-ups !!!

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fremgangsmåden er som anført i de 2 ovenstående indlæg. Vær dog opmærksom på, at det er den rigtige model T60 du henter drivere til. T60 er nemlig ikke bare "T60" der er et 4-cifret modelnr. også.

Bemærk også, at der kan være flere forskellige drivere. F.eks. kan der være anvendt forskelle netkort i de forskellige udgaver af T60 og det er så med at finde det rigtige. Du kan åbne den lille låge i bunde til netkortet og se, hvilken mærke og model det er, men du kan også prøve dig frem, med de forskellige drivere. Det samme med grafikkortet (dog kan du ikke sådan bare lige åbne til det).
Hej

Jeg har selv prøvet det, på en IBM Thinkpad. Jeg gik ind og fandt en driver til netkortet på Lenovos hjemmeside, ud fra modelnr. som står bag på maskinen. Lagde driveren på et usb stik og installerede driveren på ibm´en. Derefter forbandt jeg den med nettet via kabel, lagde en firewall og antivirus ind, kørte en scanning af computeren, hvorefter den selv gik ind og fandt de drivere der manglede. Jeg blev meget overrasket over at det var så let, troede at jeg selv skulle ud og finde alle drivere.

Mvh Finn
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis