Hvordan bruger jeg denne?

Hej derude

Da vi næsten lige har købt hus, førstegangs købere, er der mange ting vi ikke er klar over.
Der er installeret varme i gulvet i køkken, gang og bad. Men! Der sidder sådan en sjov måler på væggen i køkkenet og i på badeværelset.

Er der nogle af jer derude der ved hvordan jeg betjener sådan en?

Den har nogle forskellige programmer den kører, alt efter hvilken dag det er, hvad tid på døgnet det er osv.

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp! :-)

På forhånd tusinde tak!

Med venlig hilsen
Anita
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det ligner mistænkelig en styring af fabrikat Danfoss. Typen kan jeg ikke se ud fra dit foto, men hvis du kan se typen på styringen, kan du muligvis finde en manual på Danfoss hjemmeside. Systemet i den er, at du kan progammere varmen til at hæve og sænke temperaturen på de tider, du vælger. Men det har du sikkert fundet ud af. Der er jo også muligheden "learning by doing".
For at finde dokumentation er det nødvendigt med typenummeret. Du kan måske finde noget hos Danfoss under professionel. Regulatoren er over 10 år gammel.

fase
hej. det er ikke en danfoss rumtermostat. prøv at google tp-60 tx, så kommer der noget om den. mvh av
Tak for svar, det eneste der kommer op når jeg søger på det, er blækpatroner?
Prøv at henvende dig til dem i købte huset af.
Det kan vi desværre ikke, da vi købte efter tvangsaktion
Annonce
Må gå ud fra det er elvarme eller er det helt galt ? prøv at lirke dækpladen af til højre og se om du ikke kan finde et navn og typenummer på plc'en ( den grå i midten )
mvh

Nej, det er ikke til elvarme. Jeg ved hvor der sidder/sad sådan en. Men prøv at sende det billede du har til danfoss i Århus, der sidder nogle flinke mennesker:

fase

Hej

Det er en Salus controls 093

Her er et link direkte til brugermanual:

http://salus-controls.pl/upload/instrukcjeen/093%20GB.pdf

Held og lykke

Super! Hvor er I søde til og svare! Tak jeg kigger på det i eftermiddag
Super fedt! Det var præcis sådan en manuel jeg ledte efter ;-)
Ved du så noget om hvad der menes med udskiftning af filter?
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis