Knauf GF19, pap i vådrum?

God Morgen!.


Jeg skal have smidt de for omtalte GF19 plader ud oppe på mit badeværelse.

Efterfølgende har jeg tænkt på hvordan fremgangsmåden skulle være?:

Novopan klima gulvplader med fræset spor

Varmefordelingsplader

Gulvvarme slanger

Hvad så herefter? Gulvpap eller skal de omtalte GF19 plader bare smides ovenpå gf19 pladerne og så skal de skrues nedigennem varmefordleingspladerne og nedi novopan klima gulvet?

Mit spørgsmål er: Skal jeg smide pap ud på gulvet i vådrum, eller gf19 direkte ovenpå varmefordelingsplader og gulvvarme slanger?

Tillægs spørgsmål, hvis jeg vil have lavet lidt fald/ekstra fald, kan jeg skære nogle kiler ud at noget spærtræ/reglar og ligge under de gf19 plader, eller hvordan ville i oprette fald?

På forhånd tak - Samt god søndag til jer alle.


Be Smart - Not Stupid..

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Gulvpap, og herefter GF19 gulvgipsen, som lægges svømmende., skal altså ikke skrues fast.

Vil du lave ekstra fald, så laves dette i underlaget inden dine sporplader lægges.

Normalt spartles faldet dog direkte på pladerne, i selv bruseområdet, som man så nedsænker i forhold til omkring liggende, eller laver en afgrænsning via en opkant.
Har snakket med tømmerhandlen, de sagde der ikke skulle pap under? Hvorfor mener du der skal?,

Samt ville di bare lægge det svømme de og kun lime?, tømmerhandlen sagde de skulle skrues godt fast, men svømmende ville passe mig bedst sp risikere jeg ikke utæt gulvvarme..

På forhånd tak.

Be Smart - Not Stupid..

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også