Baneskov PL27

Har fået mig et nyt/brugt PL27 fyr, men vil gerne høre erfaringer omkring justering....... før havde jeg en TB mini så justeringen var ikke den helt store videnskab :-) men nu er der jo flere parameter der helst skal passe sammen så hvis nogle af i kloge mennesker har nogle justeringstal som bare virker helt perfekt, vil jeg prøve mig lidt frem i forhold det det :-)

På forhånd tak

Mvh

Thomas

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej. Hvis du søger på nettet på Benekov pl 27 finder du en komplet manual :-)

varmetossen

men det var ikke en manual jeg spurgte på, men gode råd til justeringen

Mvh

Thomas

Manualen omfatter også driften

varmetossen

Manualer omhandler standard opsætninger og har ikke noget med personlige erfaringer som jeg efterlyser at gøre

Mvh

Thomas

Manualer omhandler standard opsætninger og har ikke noget med personlige erfaringer som jeg efterlyser at gøre

Mvh

Thomas

Annonce
Ja ja men der er ingen der på afstand kan fortælle dig dine indstillinger. det kan komme an på installationen med aftræk osv. Her får du en grundindstilling at gå videre ud fra.

varmetossen

Gider ikke rigtig diskutere eller høre mere fra dig i denne tråd.......... selvfølgelig kan man dele erfaringer.

Mvh

Thomas

kan desværre ikke hjælpe dig med det fyr men du kan præve at spørge herinde http://www.stokerpro.dk/ de plejer at være rigtig gode til at hjælpe dog skal du lige oprette dig som bruger

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Rolig nu. Det var for at hjælpe.du kan klare dig selv fra nu af hvad mig angår.

varmetossen

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis