startup repair could not detect a problem

hey forum læser

håber nogen kan hjælpe mig.

for ca. 1 år siden har jeg fixet min bærbar computer,
men den er ikke total fixet, den har ingen trådløs netværk driver.
så den her uge prøver jeg igen at lave den, jeg installer norton 360, og den har reparer trådløsen.

efter den har repareret, genstarter jeg min computer men jeg kan ikke log ind, vis jeg prøve safe mode så kommer bare blue screen.

jeg går ind til f8 --> reparer min computer --> startup repair.
men den kan ikke finde noget problemmer, eller den kan ikke gennemføres.

håber i kan forstå det jeg hat skrevet, og jeg håber i kan hjælpe  

min bærbar computer er HP pavillion tx1000
windows 7 ultimate - har selv installeret
første windows: windows vista home p.....  - fabrik installeret

mvh.
Steve Kristensen 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Når du skriver at du ikke kan logge ind, er det så fordi den kræver et password. Hvis det er så prøv at trykke på "return" tasten, når den beder om det. Du skal ikke skrive noget i feltet hvor password skal skrives, men bare trykke på return.

Hvis det hjælper, kan du gå ind i kontrolpanelet og fjerne password for pc´en, eller du kan give et password som du kan huske.

Jeg skriver af erfaring, prøvede det selv på en ældre IBM, men heldigvis har jeg en datter som er datamatiker, så jeg har gratis hotline.

Håber at du får held af det.

Mvh Finn
Hvis du af en eller anden grund ikke kan få den åbnet op, så må du finde din xp skive frem.

1: boot op på cden
2: vælge restore, og find et restore point fra før du installerede norton 360.
Når det så er gjort burde det virke. Kan dette ikke lade sig gøre, må du i stedet for at vælge restore, vælge repair. og prøve at følge anvisningerne derefter. Der vil du komme ud i en dos, hvor du skal gå ind på C:\ hvis den ikke allerede står der. når du så er i C:\ skriver du "chkdsk" uden anførselstegn. Den vil så køre checkdisk på dit C drev, og rette evt. fejl.

Skulle dette ej heller virke, så må du installere windows onven i den gamle, UDEN at formatere.. Man kan vælge en repair når man installere, så skulle du ikke opleve problemer med krypterede filer, eller rettigheder.

hvis jeg har skrevet det uforståeligt må du lige spørger ind.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis