hvad hedder brændeovnen?

hejsa i gruppen

min brændeovn trænger efterhånden til en overhaling, skamolpladerne er godt brugte inden i den, og har aldrig været optimale.

så jeg ville se om jeg kunne finde noget info om hvordan de egentlig skal være i den ovn, men efter at have søgt med lys og lygte på ovnen efter en type er jeg stadig på bar bund, der er ingen mærkeplade på den er der nogen her der genkender den?

det er en stor ovn der måler 105cm i højde, 68cm i bredde og 57 cm i dybde.

og så lige det sidste, hvor handler man skamol plader til en fornuftig pris? (send det evnt i en PB så vi ikke reklamere  )

Mvh
Gert

   

 


   

 



 


 


mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ligner et lærlinge projekt, skamol købes hos trælasten, og priserne er ret jævne.
takker for svaret, jo har bikset med skamol før:-) håbede bare på der var en der kendte et super sted på nettet
og så håbede jeg på at hitte et billede af en ovn hvor jeg kunne se hvordan der reelt skulle se ud inde ved pladerne. men nu ved jeg jo hvor den er lavet så mon ikke jeg ka få noget info der

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Hej mine forældre har sådan en ovn ligner den meget ihf det er en varde ovn.

hved ikke om du er færdig med projektet men da mine forældre skulle skifte deres sten for et års tid siden var de vinkel jern der holdte pladerne brændt i stykker i toppen af ovnen og de er lidt svære og skaffe de købt en 2 meter stang hos den lokale vvs'er bare hvis det samme sker for dig

 Fagudlært i Trælastbranchen 
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis