sprinklervæske fra dankemi -21 - ikke frostsikker til mere end -8 grader..

Er der andre herinde der har oplevet at sprinklervæsken fra Dankemi (den der skulle være ok til  -21 grader) ikke er det?

Min sprinklerbeholder/pumpe er lige stået af efter at have fyldt op med sådan en dunk og jeg undrer mig over om jeg er den eneste?

Jeg har haft den i et refraktometer der siger at den kun er god ned til en -5 til -8 grader

Jeg har snakket med firmaet og som hun selv sagde: de laver jo mange ad gangen - hvor er resten af dem der også har problemet??
Dem leder jeg nu efter.. :-)

/cs

Er der andre herinde der har oplevet at... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nårh - nu har jeg snakket med dem.. og vil sige at jeg aldrig nogensinde har oplevet sådan et stort r'vhul som ham der tog telefonen.. det var bestemt ikke deres problem - sprinklervæske må gerne fryse ved -21 grader, det skal bare frostsikre dit sprinkleranlæg til -21 grader..

han var oven i købet så synsk at han kunne fortælle mig at temperaturen i min fryser var noget koldere end de -18 grader den var sat til..

hvis jeg talte sådan til mine kunder, var jeg gået konkurs for længe siden.. Der er nogen der bør fortælle ham hvad god kundepleje er, samt at man også kan være afvisende på en høflig måde..

Jeg håber virkelig at de har lavet en fejl i produktionen der gør at de skal betale erstatning til mange tusinde kunder, for sådan et r'vhul fortjener ikke at arbejde andre steder end i saltminerne..

/cs

jeg havde nok ringet til dem igen for og snakke med en anden, de kan vel ikke være idioter hele vejen rundt i det firma.
Har lige med et halvt øre hørt i radioen på P4, at de også der havde sprinklervæsker på programmet, netop omkring at de ikke opfylder, hvad der loves mht frostsikring.
Vi bliver åbenbart taget i røven, med disse færdigblandinger!

Med venlig hilsen
ktm

Jeg plejer at benytte sprinklervæske fra Alaska og har aldrig haft problemer.

For deres -21 graders udgave fremgår følgende:
Alaska færdigblandet sprinklervæske som forhindrer frostskader på sprinkleranlægget ned til - 21 gr.
Danner iskrystaller ved ca. - 13 gr.

Så de lover ikke at den ikke kan fryse :-)
jeg har aldrig oplevet et -21 graders produkt der virker ved -XX grader uden at det supleres med xtra sprit.
René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis