Tør man det her?

http://www.reginaline.dk/

Så vidt jeg kan finde ud af, er det et litauisk rederi. 
Det er vist nok et fartøj, der har ført en meget omtumlet tilværelse inkl. grundstødning!! 
Men det er vel ikke værre end et italiensk?

Men ellers er det jo unaturlig dyrt at tage til England med campingvogn med DFDS, sååeeeh

Med venlig hilsen
ktm

 

17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen du kan da låne en jolle af mig, så kan du selv ro der over. Så kan du da ikke få det billigere
som hjemmesiden ser ud lige nu skal du holde dig langt væk..

Den eneste kontaktmulighed er jo en mail. siden er kodet meget naivt og amatøragtigt. Og søger du på navnet så kommer der intet frem...

Ingen adresse, ingen telefonnummer og ingen navn på hvem der står bag.

Det er jo et for stor apparat at stable på benene hvis man kun er en person bag en mail.

Det lugter ikke lang væk af svindel, men af noget der kun er en ide.... og måske svindel?

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

syntes priserne ser spændende ud vil med på en sviptur hvis jeg ikke selv skal ro

der er altid solskin bag skyerne

Skrevet af grandoldman på 08 feb 2012 09:11
som hjemmesiden ser ud lige nu skal du holde dig langt væk..

Den eneste kontaktmulighed er jo en mail. siden er kodet meget naivt og amatøragtigt. Og søger du på navnet så kommer der intet frem...

Ingen adresse, ingen telefonnummer og ingen navn på hvem der står bag.

Det er jo et for stor apparat at stable på benene hvis man kun er en person bag en mail.

Det lugter ikke lang væk af svindel, men af noget der kun er en ide.... og måske svindel?

Det er ca. også det resultat, jeg er kommet frem til. dermed røg turen til England! 

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
Det her er hvad der kommer frem ved en Whois på adressen:



Domænenavn: reginaline.dk
DNS: reginaline.dk
Status: Aktivt
Oprettet: 13. januar 2011
Registrant:
Bruger-id: NP2383-DK
Navn: Niels Poulsen
Adresse: Taastrup Hovedgade 111
Postnr. & By: 2630 Taastrup
Land: Danmark
Telefonnummer: +45 43471777
Fuldmægtig:
Bruger-id: NP2383-DK
Navn: Niels Poulsen
Adresse: Taastrup Hovedgade 111
Postnr. & By: 2630 Taastrup
Land: Danmark
Telefonnummer: +45 43471777
Navneserver:  
ns1.abakomp.dk AISA30-DK
ns2.abakomp.dk AISA30-DK


Men du kan jo prøve at sende en mail til adressen inde på siden og bede dem kontakte dig telefonisk med henblik på at fortælle dig nærmere om deres services.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Reklamen på siden tilhører www.missmolly.dk der er registreret til samme navn, men på en anden (gammel?) adresse.

PÅ Taastrup Hovedgade 111 bor udover det her nye "rederi":

Miss Molly v/Hanna Poulsen
Taastrup Hovedgade 111, 2630 Tåstrup, Danmark
+45 43 47 17 77 ()

Såe...det er sikkert ikke fup, men jeg tror heller ikke lige færgen sejler foreløbig
PS: mon ikke det der færgen her der skal være det nye:

http://en.wikipedia.org/wiki/MS_Regina_Baltica

Floating Hotel

From February 2012 Regina Baltica serves as a floating hotel in Sheringham, England. She arrive Harwich in the begining of February. She has to do a major deep cleaning before she can start her service for Siemens.

Passer meget godt med at det pt. befinder sig i England. Men hotelskib?
Tag nu den LR med til fødeøen,sådan en lille sejltur er vel ikke farligere end at køre i den forkerte side.
René
Jeg tror at der menes, om man kan miste sine penge hvis man vil købe billlet der

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis