Tyveri Alarmselskab

Hej folk

Jeg vil lige spørge hvilke tyveri alarmselskab I har, og hvorfor er det netop I har valgt dette selskab? 

På forhånd tak
Hej folk Jeg vil lige spørge hvilke tyveri... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja men det giver nogle sjove oplevelser. Min ene hanhund kom fx. sjoskende med en gravhund i flaben som var totalt dækket af pladder og andemad, og var helt ubevægelig. Jeg tog naturligvis hunden fra den, som heldigvis var i live og vi gik hjem for at få beset skaderne. Der var dog intet at se og jeg vaskede den derfor og fik ringet til nummeret på halsbåndet og fortalte at jeg havde hans hund klar til afhentning. Han kom efter en halv time og fortalte han havde været på jagt og pludselig var hunden væk, og de havde ledt efter den i timevis. Dagen efter kom han igen med en stor pakke hundekiks og en mega flaske cognac, og fortalte at han havde været en tur forbi dyrlægen, og der kunne kun anes lidt røde pletter på ryggen, og han synes min hund var dygtig, rar og venlig, hvorefter jeg viste ham at den kunne gå fra klappe og logre mode til total vildskab med høj gøen, rejste børster og stående klar til angreb med en enkelt kommando, og tilbage til familiehund igen med en anden. Det kunne hans gravhund ikke!

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

 

Når jeg finder billedet af den møgbeskidte gravhund sætter jeg det ind.

Med venlig hilsen

Gert Lund Christensen

www.abr.dk

 

Hvad fanden tog du et billede af kræet? Ha.
Skrevet af sømpistolen på 23 feb 2012 23:51
Min alarm med adgang til HOT LINE, Nå undskyld, det er jo ikke en tråd om hunde


Næste gang din vovse ligger sådan, så prøv at sige ! Der kommer en mis
to hunde der nok skal sige til, en kone der stort set ikke er bange for noget og et fornuftigt stykke slagværktøj hvis de alligevel kommer ind og forbi de 3 nævnte.
når vi ikke er hjemme og hundene er med ude, en alarm der larmer som en sindsyg og samtidig fortæller os og begge naboer at der er noget galt. og så bliver de samtidig filmet fra x antal kameraer
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis