Trådløst netværk

Jeg har opdaget at min trådløse router ikke virker ret godt. Jeg har derfor sat en router mere på, og så virker det godt. Bortset fra een af vore bærbare, på den kan jeg ikke få funktionen "vis og vælg trådløse netværk" til at virke. Programmet "inSSIDer" viser 4 netværk, hvoraf de 2 høje er mine, og den bærbare er stadig tilsluttet den dårlige router (den røde). Men altså funktionen "vis trådløse netværk" viser intet, og så kan jeg jo ikke vælge.
Hvad kan jeg jeg gøre for at få vælgefunktionen til at virke?
2 billeder er vedlagt.
Knudr

Venlig hilsen
Knud
Jeg har opdaget at min trådløse router ikke virker... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Du får den.

Venlig hilsen
Knud
Hvilket forklarer at alle andre computere godt kunne komme på..klart

Elektronikteknikeren
Hej igen
Så er jeg her igen.
Se på vedlagte billede, -der er ingen netværk synlige. Men jeg er jo på nettet. Det var lige oppe et øjeblik, og jeg nåede at blive koblet på.
Jeg ved at er flere trådløse netværk tilgængelige, men jeg kan altså ikke se dem, så flere gode råd er meget velkomne.


Venlig hilsen
Knud
Hej
Prøv at kontrollere om din router er indstillet til at "broadcarste" (vise) sit navn  - ellers kan du ikke se den på listen over tilgængelige netværk.
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Jamen,
det er jo kun denne ene ibm-thinkpad, som ikke vil vise netværkene. Og den har jo tidligere gjort det.
Den anden ibm-thinkpad vi har viser dem fint, og så er det vel ikke routeren?
Programmet som viser netværkene må vel være et Windows-program, -findes der andre programmer, som kan det samme?

Venlig hilsen
Knud
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis