ujævn støbning af betongulv (værksted)

Hej alle.

Har behov for noget hjælp, har i længere tid sparet op til en autolift og har nu fået den men da gulvet var vildt ujævnt og porøs besluttede jeg mig for at banke det op, grave af, smide issolering og lidt armering i.

Blev desværre kaldt på arbejde da vi skulle til at støbe men min kammerat virkede til at have styr på det.
Er kommet hjem i dag ( efter 3 dage i tyskland ) og ser mit gulv fyldt med lunker og en "bakke" på midten af gulvet på ca 5/6 cm.

Hvad F..... gør jeg..? Det skal lige siges at selve overfladen på gulvet er rigtig rigtig rigtig grim, med huller mange steder. Er det muligt at lægge et nyt lag beton oven på når jeg har slebet "bakken" væk..? tænker 4-5 cm i tynd beton og vil det mon holde så det ikke slipper det eksisterende underlag. 

At pudse gulvet op er desværre ikke en løsning for mig da jeg skal gøre det selv..!

Håber der er en kyndig som kan hjælpe..?

Nikolaj
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En mulig løsning når "bakken" er væk ku være flydemørtel, men det er ikke helt billigt. Men dejligt nemt at arbejde med.
Hvis gulvet bare skal stå "råt" bagefter så vær opmærksom på at få en flydemørtel der er beregnet til formålet, nogle af dem skal slutbehandles. Ellers har weber en udmærket hjemmeside

Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

Flydemørtel er desværre ikke noget budgettet rækker til..!

Et pudslag er nok din eneste løsning desværre

Murermester Michael Flyger Jørgensen

23804516

En mulighed var måske også at slibe det med en betonhøvle og måske spartle det med flyde spartel til sidst for at lukke overfladen.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også