Google er forbløffende!

Jeg sendte lige en mail i min Gmail konto, hvor jeg blot omtaler "vedhæftet fil" uden at have brug for at vedhæfte nogen fil.
Da jeg trykker på send, kommer der en dialogboks op, som minder mig om at jeg i teksten skriver "vedhæftet fil", men at man kan se, at jeg ikke vedhæfter nogen fil!!
Det var da lidt overraskende for mig!

Det varer nok ikke længe, før man ikke behøver at tænke selv. Gad vide om man på et tidspunkt, bliver mindet om, at nu er det tid at gå ud og kaste vandet osv??

Overvågning er vist et udbredt fænomen!


Med venlig hilsen
ktm

 

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
 kaste vandet osv


Kaste vandet?

Mvh Mærsk

Selvfølgelig 

Mvh Mærsk

Så læg mærke til at reklamerne har relation til hvad mailen indeholder..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af vile på 26 jan 2012 13:58
Uhyggen breder sig!

Ja egentlig!
Jeg kan da også godt se, at visse af de reklamer der optræder i højrekolonnen ofte er relevante, men ligefrem at få klasket en dialogboks i fjæset, der direkte fortæller mig, at man kigger over skulderen er da en kende grænseoverskridende!
Nå men hva fa'en, man kan vel snart ikke slå en skid, uden at tid, sted og lugt er noteret et eller andet sted!

Med venlig hilsen
ktm

 

Mit mailprogram Mozilla Thunderbird udviser samme glimrende interesse for mit arbejde med vedhæftede filer.
Hvis man vil undgå det kan man jo bare betale for en mailbox..

Det er jo ikke noget der er gratis.. Jeg har flere gigabyte billder og dokumenter liggende på googles regning..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis