Kloak tegninger på offenlig kloak

Hej Igen, Er der nogen der ved hvor man skaffer tegninger over kloak rør og brusvand stikledninger.
jeg har opdaget nogle huller i min græsplæne, og prøvet at hælle vand med sporingsfarve ned i et af dem, og der er ingen tvivl om at de har forbindelse med kloakken, så jeg er ret sikker på at det er rotter der er på spil,og det har jeg anmeldt til rottebekempelsen.
Men nu er det sådan at der løber offenlig kloak rør igennem vores grund.
Så jeg kunne godt tænke mig at få en tegning over hvordan det løber, så jeg kan finde ud af om det er komunen eller mig selv der skal betale for at få repareret skaderne på rørene da det muligvis er på min stikledning der er hold i. hvad jeg bestemt ikke håber det er,

Jeg vil også gerne have fat i tegninger over brusvand stikledninger, da jeg i sommers opdagede en ekstra stophane på min grund, som der ikke har noget at gøre med vandet ind til vores hus, men den er i nærheden af hvor kloakken går og det ville være rar at vide om det bare er en blind ende eller om den også går gennem vores grund, vis vi nu skal have gravet hele haven op.

Mvh Nicolai
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du starter med at ringe til teknisk forvaltning i din kommune,
det er nemlig dem der har tegningerne !

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

er du forsikret?? så ring til forsikringen i stedet for

Du kan også kontakte dit lokale spildevandsselskab (komunalt ejet a/s)

Det er dem som står for kloakledningerne,( samt renseanlæg mv.) der vil du typisk få en hurtigere, og bedre service, end hos teknins forvaltning.

Mon ikke det er dem her du høre under.

http://www.struerforsyning.dk/forside.aspx

mvh jens

 

tak for hjælpen drange
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis