træk i skorsten?? røgesuger

Følg tråden
ian666
ian666
Postnr: 4930
ian666 ian666
hej alle sammen jeg skal bruge noget mere træk i min skorsten hvor dan kalre jeg det billigst og jeg stoler mest på en eller anden form for røgsuger

Spørg dog istedet for bare at gå igang med noget du ikke aner udfaldet på!!!!!!!!

Håndværkeren
Håndværkeren
Postnr: 0000
Håndværkeren Håndværkeren
En røgsuger er nu ikke en billig løsning, de findes men koster altså.
Hvorfor mener du der er for lidt træk i din skorsten ?
Lars ON
Lars ON
Postnr: 2770
Lars ON Lars ON
Det kommer jo lidt an på om du kan klare dig med en mekanisk eller du har behov for en elektrisk.

Hvis du søger på "røgsuger" får du primært de elektriske. Søg eksempelvis på "aspiromatic" for at få et eksempel på en mekanisk.

ian666
ian666
Postnr: 4930
ian666 ian666 Trådstarter
fordi det ryger op for mine piller og indgangs røret til pillerne bliver rigtigt varmt. tak vil prøver og søge på aspiromatic

Spørg dog istedet for bare at gå igang med noget du ikke aner udfaldet på!!!!!!!!

Håndværkeren
Håndværkeren
Postnr: 0000
Håndværkeren Håndværkeren
Skrevet af ian666 på 27 jan 2012 11:50
fordi det ryger op for mine piller og indgangs røret til pillerne bliver rigtigt varmt. tak vil prøver og søge på aspiromatic

Med den dianose tror jeg du skal finde problemet et helt andet sted. Dit hus er for tæt og du giver ikke ovnen luft nok, prøv at åbne et vindue lidt på klem i det rum hvor din ovn står, hjælper det, så kender du grunden til at det trækker baglæns op i dit pille magazin.
Det er iøvrigt rigtigt farligt for det kan blive så varmt at der går ild i dit pille magazin, og så er fanden løs i laksegade
mulle03
mulle03
Postnr: 7860
mulle03 mulle03
Jeg vil nok vælge og få målt dit træk mm. i skorstenen inden jeg ville gøre noget.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Skorsten
    Lav-Hus
  2. Skorsten
    Lav-Hus
  3. skorsten
    Lav-Hus
  4. Skorsten
    Lav-Hus
  5. Skorsten