Nyt: Supertilbud på LDS

Mange har nok allerede lagt mærke til det nye menu-punkt "Tilbud" i toppen!

Vi prøver et nyt koncept af: Gode tilbud til alle medlemmer på LDS. Tanken er, at vi kører ét tilbud af gangen og at det tilbud skal være "ekstraordinært" godt for at blive vist på LDS.

Som pilotprojekt har vi lavet en aftale med et firma der laver termografering af boliger og rådgiver om energiforbedringer. Tilbuddet er enkelt: En komplet gennemgang af din bolig, inde og ude, med minimum 15 billeder for 1.250 kr.

Derudover får vi 25% rabat på tilkøb, f.eks. gennemgang af Go' Energi tjekliste, analyseret, skriftlig rapport med råd til forbedringerne, "blowerdoor" dvs. sætte hele huset i undertryk, mens billeder bliver taget m.fl.

Jeg synes det er et spændende tilbud vi har fået.

Jeg håber at I tager godt imod det nye koncept. Vi starter med termografi som pilotprojekt og vil derefter jagte flere tilbud.

Fortæl gerne hvad I synes om konceptet og om det konkrete tilbud fra Termo-service.


Mvh. AllanE
Mange har nok allerede lagt mærke til det nye menu... Vis hele indlægget
48 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej alle

Jeg beklager selvfølgelig meget, hvis nogen er blevet irriteret over den mail der blev sendt (og endnu mere til de få der ved en fejl fik den mere end én gang!).

Nederst i mailen er et "Nej tak til flere mails"-link, som jeg opfordrer til at klikke på, hvis man ikke vil have mail om fremtidige tilbud. Profilsiden bliver udvidet med en checkboks, så man kan fravælge sig på forhånd og ved registrering. Men for nu, så brug linket i mailen. Det har 250 personer allerede gjort, hvilket jeg er glad for, så vi ikke "rammer" dem igen senere.

Vi har absolut ingen intentioner om at genere vores medlemmer. Det er jo ikke meningen med LDS - tværtimod. Det er første gang nogensinde, at vi sender en mail ud til alle. Derfor har vi ikke før haft mulighed for at få "nej tak"-meldinger før. Men vi vil lige overveje hvordan vi skal håndterer det i fremtiden.

PS: Der er dog tydeligvis flere, som er blevet glade for mailen, da en del har taget imod tilbuddet siden midnat.

Mvh. AllanE
jeg har også fået en mail. uanmelt ind.


men det er i orden at komme med tilbud. dog uden at der skal sende
spammere ind i mailen.


og hacker brugernes computere.!!!!
for at se om brugerenes huse er blå eller er røde.
og ikke mindst gemsigtig. så man kan se om en brugere
der laver stort i lukommet.
fra ovenstående.

allanE.

okay.

hvis nogen der benyttede mailtilbudet.

så er det ders huse er vame utætte.!
og gøres energi rigtige. med infrarøde kamera.!


undskyld.

udtalser.
 Hvor får du det fra H2h ?

Mvh. JørgenE
Skrevet af hans2.hansen på 28 jan 2012 12:36
ud fra min tanker.

Husk nu, Hans 2tal, det der med snapsen, som vi har været inde på en del gange før i tiden!!
Der kan være noget farligt inde i!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Hvad med evt at begrænse hvad man ønsker "Mails" på ....

Jeg bor f.eks i en almen boligselskab, så tilbud om termofotografering eller have -mener jeg er absolut U-interesant.

Måske kunne LDS så lave det som service at brugerne kunne "afkrydse" hvilke blokke man var interesseret i.

Det kunne f. eks være "cnc" - "Bådmotorer" - "Biler" - "knallerter" f. eks - Bare brugeren selv bestemme hvilke emner der kommer "tilbud" i.

Og for min skyld må i da gerne tage et beløb for "Servicen" -Brugerrettet reklame er hundedyrt også i Danmark.

Men husk at i ALDRIG giver andre aktører indsigt eller ret til Jeres database over medlemmer - så vælter det nemlig ind med alskens skrammel, Fra ægteskabtilbud til link til diverse spillesider :-(

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Hej

Min første reaktion var også forundring "gør LDS" nu også sådan, men så kom jeg til at tænke på alt det "gratis" arbejde som bliver udført af AllanE og de andre som holder LDS i gang og så var det jo første gang og jeg så straks at man også kunne framelde sig flere mails af den type, fordi jeg læste hele mailen !
 
Er det ikke lige at over reagere at ville slette sin profil samt mange andre ting ? pga. en mail ?  jeg synes det er ret harmløst  - om det er lovligt eller ej skal jeg ikke kunne sige, men verden går ikke under for mig fordi jeg får en ( måske ) uønsket mail.

AllanE du har min fulde støtte - håber at du og de andre der driver LDS gider at blive ved på trods af nogle ( efter min mening ) hysteriske over reaktioner på en enkelt mail.

Jeg synes personlig  IKKE  at der er nogen grund til at kunne vælge hvilke ting man kunne være interesseret i - der vil blot skabe mere arbejde for de ulønnede som bestyrer LDS, og man er vel i stand til at slette en mail hvis indholdet ikke er relevant for en.

Mange af de indlæg som jeg har læst her i denne tråd minder i UBEHAGELIG grad om trusler som JEG ikke mener hører hjemme i dette forum - hvis man ikke kan lide tonen (lugten i bageriet ) her kan man jo lade være med at besøge siderne  Ikke ??

Hilsner fra Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Skrevet af AllanE på 28 jan 2012 11:34
Hej alle

Jeg beklager selvfølgelig meget, hvis nogen er blevet irriteret over den mail der blev sendt (og endnu mere til de få der ved en fejl fik den mere end én gang!).

Nederst i mailen er et "Nej tak til flere mails"-link, som jeg opfordrer til at klikke på, hvis man ikke vil have mail om fremtidige tilbud. Profilsiden bliver udvidet med en checkboks, så man kan fravælge sig på forhånd og ved registrering. Men for nu, så brug linket i mailen. Det har 250 personer allerede gjort, hvilket jeg er glad for, så vi ikke "rammer" dem igen senere.

Vi har absolut ingen intentioner om at genere vores medlemmer. Det er jo ikke meningen med LDS - tværtimod. Det er første gang nogensinde, at vi sender en mail ud til alle. Derfor har vi ikke før haft mulighed for at få "nej tak"-meldinger før. Men vi vil lige overveje hvordan vi skal håndterer det i fremtiden.

PS: Der er dog tydeligvis flere, som er blevet glade for mailen, da en del har taget imod tilbuddet siden midnat.

Du skal bare være opmærksom på at det du sendte ud vil blive kategoriseret som SPAM i lov om markedsføring. Det ville være ærgeligt med en bøde på 100.000 for at lave et site man ikke tjener penge på.
Klap lige hesten, hvis du er bare en lille smule aktiv her på siden,
ja så får du da mange mails,(som du bare sletter når du har læst dem)
en mail mere, det kan da ikke bringe mig op i det røde felt
der er opbakning til jørgen og allan herfra!

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også