2 skærme OBS!!!!!!!

Hej jeg har en lg skærm og en sony flad skærm den ene er med hdmi og den anden er et  D-SUB med jeg kan ikke få det op i fuld opløsning jeg kan kun få den op på 1680/1050 og jeg har haft den der oppe 
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ikke fordi dit grafikkort ikke kan køre to skærme i høj opløsning ?
jeg ormformaterede min computer og efter det ville den ikke
Hvis skærmene er de samme som før, og sidder på de samme udgange på grafikkortet og godt kunne før, så kan det næsten kun være driverne som der gør det.

Find den nyeste driver til begge skærme og grafikkort, og installer dem. Så burde du godt kunne igen. Det er ikke nok at lade windows finde en driver. windows finder bare en der "virker" og ikke den du bør bruge, hvis du kan følge mig
det er godtnok nemmeste med to ens skærme. med hdmi.!

hvad er skærms opløsning (d sup)
jeg vil have den op på 1920/1080 men nu er den på 1680/1050 der er på begge skærme
Men du siger du har haft begge til at køre 1920/1080 samtidig? Og at du godt kan få begge skærme til at 1920/1080 når de kører hver for sig. prøv med nye drivere. ;D
jeg har ingen driver
Det har producenten ;D google dig frem, eller find den på producentens hjemmeside. Du skal bruge navn, og modelnummer på skærm og grafikkort for at kunne finde den rette driver.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis