Opvaskemaskine mærket Scandomestic SFO 3800

Hej Alle

Er der nogle der kender en opvaskemaskine af mærket Scandomestic SFO 3800.

Jeg tænker mest på hvordan den vasker op og kvaliteten af kurvene ?

Som jeg kan se det, bliver den vel tilbudt via køkkenfirmaer, når man skal have en opvaskemaskine med alm. køkken låge på.

Med venlig hilsen Martin S Malle
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke den pågældende, men har så meget erfaring i den branche at der kun er få mærker jeg selv ville vælge..

Bosch/siemens
Bauknecht
Miele


 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Hej
Ja jeg hælder nu også mest til de kendte mærker. Har selv en siemens der har kørt i 8 år. Men den er jo død i dag. Derfor skal jeg købe en ny. Det bliver nok denne Bosch SMV 63M60SK har læst mig frem til at den både har kold og varm tilslutning af vand. Jeg har pillefyr i dag.

Synes bare at 2.500 kr modsat 4.000 kr var billigt.

Med venlig hilsen Martin S Malle

Det er lidt sjovt med de maskiner, opvaskeren her til 1200.- har det samme varme legme som den bosch til 9000.- der står i vores andet hus, gorenje vaskemaskine vasker på 14' år, AEG har været på værksted 4 gange nu er den 2 år gammel og er lige til at smide ud. kjøb den billige, indmaden er den samme og virker den de første måneder , virker den også om 5 år
Jeg har haft købt en ukendt og billigere opvaskemaskine, den fejl gør jeg ikke igen.

Jeg har nu en Bosch, og jo den var dyr, men det fungere, altid rent opvask, lavt forbrug af vand og el. Ikke at det har været nødvendigt, men de store kendte mærker, står bag deres produkter.

Det er i hvertfald min oplevelse
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis