Tråden er låst

masser af gevind

Gevindværktøj i lange baner , som vist + en del, som ikke er vist, men hvad skal man sætte det til ?






Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej Lynæs. Kan du uddybe dit spørgsmål yderligere, for du spørger vel ikke om hvad det skal bruges til hilsen anvi
Der er jo ikke så meget at uddybe, ud over jeg ikke kan finde ud af hvad det kan koste, så køber og sælger kan sige " tak for handlen", der er jo lidt meget og en del dubletter .
Nu er jeg jo selv smedeuddannet, så jeg ved godt, hvad det er til, men jeg gider ikke arbejde med den slags mere. "hobbyværkstedet" er under kraftig reducering.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Lynes.

Umiddelbart vil jeg sige du der har værktøj for 5000-7000 kroner nypriser.
En Thürmer bakke, som på billede 1 koster i omegnen af 300 kr. fra ny...

Det ligner meget noget overskud fra et maskin/smede værksted.
Sådan en bunke har jeg selv haft mellem hænderne engang, og meget af det var godt slidt.

Så hvad du kan forlange for det, afhænger jo helt af hvad stand det er i. Og ikke mindst gevindtyperne.

Hvis det skal sælges samlet, ville jeg nok starte med 2500 og så være klar på at slå lidt af...
Det er desværre nok ikke nemt at få meget mere for det, selvom det har større værdi.
Det er jo en pæn sum at skulle slippe, selvom det er kvalitetsværktøj.

Du kunne jo også forsøge dig med en byttehandel, hvis der er noget maskineri eller noget du mangler.

Håber du kan bruge mit svar til noget.

Mvh. Kasper.


hej Kasper , Du har ret det er fra et værksted, reparation ikke produktion, så der er ikke meget, som er meget slidt. Jeg ville ikke gå under 2500, så bliver det delt op. Men tak for et svar, der er tænkt over.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jaaaaaaaaaaaaaaaaah Hr. Lynæs

Som Hr. Elbak siger så er det jo nok ikke nemt at få ret meget mere end 2500,- for det men da jeg er dårlig til at regne og aldrig har prøvet at lave en handel til min fordel så kan jeg jo lige så godt starte mit bud ved 3000,-

M.V.H.
Georg Gearløs
Annonce
det kan jeg godt acceptere, hvis vi kan finde en overdragelsesmetode.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Lynæs

Nu læser jeg jo ikke så godt står der :

Overdragelsesmetode eller afdragelselsesmetode ?

Nå men skidt være med det, hvis du kan godkende mit bud så er det hermed købt,
på forhånd tak for handlen.

Jeg kan (håber jeg på komme ned til dig i weekenden, da jeg nok har andet gøremål i det
sydlige, (jeg trænger snart til varme))

Men jeg sender dig en PM senest imorgen, hvis jeg kan regne med at jeg har købt det.

Ps. overdragelsesmetoden vil jeg foreslå som det nemmeste at være kontant afregning.

M.V.H.
Georg Gearløs
Hej Georg . Det lader til vi er enige, og det er jo grundlaget for en aftale.
Jeg afventer den PM og pakker lidt sammen på sagerne.
mvh. Erik

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Tak for det Lynæs

Du får en PM senest imorgen, for så har jeg fundet ud af hvornår jeg kommer til det fynske en af dagende.

M.V.H.
Georg Gearløs
Jah. Den handel blev så ikke til noget, GG dukkede aldrig op, så de er stadig til salg.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis