Forbandede tyveknægte !!



Hej herinde.

Jeg er SÅ træt af folk der ikke kender DIT & MIT !

Stedet min hustru og jeg forpagter blev i weekenden tømt for PH-lamper.

De blev stjålet i Horsens.

Så hvis du bliver tilbudt sådanne så kontakt venligst politiet.

Tak.


 The day you quit is the day you lose.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg forstår så inderligt godt din forbandelse over sådan nogle skiderrikker. Det er noget så forbandet surt at opleve sine ting forsvinde.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Nå nå, ikke så voldsom!!
Det kunne jo være at de stakkels entreprenante folk, har siddet skævt på potten som børn og derved har pådraget sig et posttraumatisk stresssyndrom som følge af den grufulde oplevelse.
Når alt kommer til alt og vurderet af rigtig mange og meget kloge psykologer og behandlere i øvrigt, skal det nok vise sig, at det er dig, der er årsagen til at staklerne er kommet ud i noget lidt uheldigt snavs.
(En anelse ironi kan være anvendt)

Med venlig hilsen
ktm

 

I så fald, KTM, skulle de pågældende skydes med en lunken lort i en cykelpumpe. Lorten kunne være taget fra den potte de har siddet skævt på.
(en anelse latrinært sprog kan være anvendt!)

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Skrevet af Chr. på 03 feb 2012 11:04
I så fald, KTM, skulle de pågældende skydes med en lunken lort i en cykelpumpe. Lorten kunne være taget fra den potte de har siddet skævt på.
(en anelse latrinært sprog kan være anvendt!)

Chr.


Nu styrer du dig Chr. er du klar over, hvilke samfundsmæssige opgaver, det kunne medføre, at udføre de ting, du anfører. Krisepsykologer, pædagoger og andre faggrupper må indrages til at hjælpe de, som har siddet på en kold potte som små, og derfor ikke nødvendigvis skal drage konsekvensen af de handlinger, de har begået. En vis ironi kan forekomme.

fase
For god orden skyld, Fabrin. De ensidige forfrysninger jeg som barn pådrog mig på kun den ene balle som følge af at sidde skævt på en kold potte kan være årsag til at jeg blev sendt på havet som søfarende i stedet for at gå rundt og låne andres ting uden forudgående aftale.
Jeg er fortsat af den opfattelse, at et skud med føromtalte lunkne lort kan være nyttigt, ikke mindst hvis den rammer det sted på skidderrikkens balle, hvorimod den kollde potte har trykket så smerteligt. En langsom optøning vil således forekomme, og hans tanker kan afledes fra forfrysningssmerten henimod korrekt optræden. Da korporlig opdragelsesmetoder -herunder balleopvarmning ved brug af svingende hånd- er blevet forbudt må andre løsninger tages i brug.
Psykologer kan ikke bruges til forbedringer i denne sammenhæng. De kan beskrive årsagen, men ikke afhjælpe virkningen.
(Ironi forekommer ikke i dette indlæg).

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Annonce

Chr. jeg skal lige være færdig med at grine over den forhåbentlig humoristiske/ironiske besvarelse på mit lige så ironiske indlæg, som er affødt af, at når jeg som barn kom hjem og beklagede mig over en i mine øjene begået uretfærdighed, blev mødt med spørgsmålet: "Og hvad havde du så gjort?". Jeg har til næsten daglig at gøre med mennesker i alderen 65+ og med unge mennesker af såkaldt anden etnisk herkomst. Den første gruppe med efter min ringe evne at lære noget IT. Den anden gruppe er unge mennesker, som kommer for at få hjælp til at løse de opgaver, som de i skolen har fået til opgave at løse. Du aner ikke, hvad det har betydet, at man idag ikke må bede eleverne lære noget så fundamentalt som den lille tabel. Der er elever i 2G, son ikke aner, hvad det er. Men for at tage det fra den positive side, så er det unge mennesker, der vil gøre en indsats, og jeg har stor glæde af at hjælpe dem.
Det er ganske rigtigt, at psykologer ikke laver forbedringer, men alene forklarer dig, hvorfor du har det dårligt.
Du skriver, at det er forbudt at øve fysisk vold mod dine og andres børn. Vi er formentlig enige i, at man kan tirre hunden sålænge, at den bidder? Men psykisk vold sætter ingen fysiske mærker og er efter min mening af en endnu være karakter. Du bliver således ikke straffet for at have udøvet den form for vold, da den er meget svær at bevise. Nu er jeg kommet langt uden for emnet, og må derfor hellere holde.


 

 


fase
Hej Lauhansen
er der nyt i sagen om de stjålende lamper ?
Syntes forurettede skal være glad for der ikke forsvant mere, de er ikke uerstattelige som meget andet der bliver stjålet. Og hvis de ikke har ødelagt for 3 gange så meget som der er værd, er man også heldig sluppet.
Hos mig smadrede han for 25.000 for at stjæle et tv til 8000 kr. Æv

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Intet nyt. Som sædvanlig må man tage til takke med ikke en skid.. øv

 The day you quit is the day you lose.
Aner jeg en anelse irritation over de moderne opdragelsesmetoder, skolelærdom, berøringsangst, konsekvens og blødsødenhed.

Da jeg i sin tid havde værksted og havde oplevet tyveri nogle gange, anskaffede jeg et par herlige Dobermann, iøvrigt efter råd fra en politimand uden for referat.
Jeg vidste, at det var ulovligt aht. de stakkels indtrængende dog uindbudte, der kunne komme til skade.
Det kunne holde lortet ude i en længere tid, men så en dag var der en fulderik, der alligevel synes han skulle ind.
Hvis der var noget disse herlige vovser ikke kunne lide, så var det fulderikker, der oven i købet trængte ind på deres enemærker. Han blev billetteret, dog ikke i nogen nævneværdig grad, men følte alligevel trang til at blande lovens lange arm ind i forholdet, og kræve erstatning.
Det udmøntede sig til en retssag, idet jeg ikke følte trang til at betale idioten nogen form for erstatning. Denne sag stod så en fredag eftermiddag, hvor solen bagte lækkert fra en skyfri himmel en dag i august. Vi var ca 12 voksne mennesker, dommere, skiverkarle, forsvarere, forsikringsfolk, anklager, vidner og så mig, misdæderen - den anklagede, det dumme svin, der havde ladet vovserne delikatere sig med, i mine øjne, forbryderen.
Dommeren var ved at gå ud af sit gode skind af ærgrelse over ikke at komme hjem i det fine vejr, især da klokken blev godt og vel 17, før han kunne idømme mig og mit forsikringsselskab, bøde og erstatning for klæder og svie og smerte.
Som jeg husker det, kostede det mig 400 kr. i bøde, en bøde jeg modtog med et stort grin!!
Det var tilbage i 80erne, og den gang var det ikke så moderne med disse allestednærværende, højt betalte psykologer, der skal på banen, hver gang en unge falder og slår hul på et knæ. Så jeg slap for at betale til psykologhjælp til idioten.

Siden havde jeg ikke indbrud, og moralen må være: Anskaf en frygtindgydende hund!

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis