Jeg har prøvet at søge lidt på nettet, men synes ikke jeg kan komme frem til det svar jeg søger...
Vi er ved at lave køkken derhjemme og vil derfor gerne have spots i loftet. Vi købte nogen LED spots, som sættes til 230 V og så en plade i loftet. Vi synes det ser pisse fedt ud, men vi har så nu fundet ud af at lyset bare ikke falder som det skal.
Vi har snakket lidt frem og tilbage om hvad man kan gøre for at få det til at fungere, men vi kan ikke rigtig komme frem til noget. Vi vil nemlig gerne beholde det "design" som vi kom frem til. Min søster har det lavet på samme måde i hendes køkken og der fungere det som det skal. Den eneste forskel er selvfølgelig at hun nok har lidt længere op til loftet og så er hendes køkken lidt mere aflangt i det.
Jeg tænker at placeringen og nok størrelsen af pladen er forkert. Vi har placeret en plade med de 4 spots midt i køkkenets loft. Men ved den placering, skygger vi for os selv, når vi står og laver mad. Derefter at spots'ne er de forkerte. De er nemlig meget kolde, og det passer nok ikke lige til vores køkken, da vi har lidt hen af et køkken/alrum. Køkkenet er 278,5x225,0 cm og så er der 235 cm til loftet og spots'ne er Triton LED fra Nordlux.
Nogen som kan komme med nogle gode råd til hvad vi evt. kan gøre? Det skal lige siges at jeg har ingen erfaring med sådan noget her
men den havde i nok allerede regnet ud 
Jeg har vedhæftet nogle billeder af hvordan det ser ud pt.
Håber på der er nogen herinde, som kan hjælpe og sige om vi er helt galt på den!!
- Taylor