LED spots i udhæng

Følg tråden
BaskerDK
BaskerDK
Postnr: 7000
BaskerDK BaskerDK

Hejsa

Jeg overvejer skærkt at montere 4-6 LED spots i udhænget på vores hus så jeg får oplyst den sti der går fra indkørslen til bryggers da de lamper vi har nu ikke giver nok lys og den nene skal fjernes når vi får ny bryggers dør i nærmeste fremtid.

Jeg er dog i tvivl om hvilke jeg skal vælge og hvormange der er jo mange forskellige at vælge imellem.

Jeg regner med at montere et kontaktur som tænder dem fra kl 6 til 8 og igen fra 15 til 23 i vintertiden ogen afbryder som man kan bruge om sommeren.

Så gode råd til LED spots modtages med tak og også gerne for og imod det med ur og plasering i udhæng.

Huset kan ses her

Indkørslen er helt til venstreog bryggers døren er den til højre og der er ca 12-14 meter fra indkørsel til dør

Jesper

PS staver som en ko på glatis kan ikke gøre for det og komma og puntum må du lige selv sætte de ligger her ...........  ,,,,,,,,,,,,,,,,,

maskinsnedker
maskinsnedker
Postnr: 7742
maskinsnedker maskinsnedker
BaskerDK.

Hvis du prøver at skriver spots i udhæng i søgefeltet øverst til højre (under brugernavnet) her på siden, kommer der en længere række (tråde) om netop dette emne, ved ikke om du har været opmærksom på denne mulighed?

Ellers skriver du bare igen.

PS.

Ingen problemer her med stavning & tegnsætning her, det er ikke til disk. det er det skønne ved LDS og så den gode omgangstone.

Her kan alle komme til orde og få svar uanset tegnsætning oa.
Med venlig hilsen
maskinsnedker.

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.