Hej Lars
Du har ikke helt forstået hvad "Septor" kan gøre - det er et microprossor styret ( behøver derfor IKKE nogen forbindelse til din generator ) skillerelæ som udfører det du har brug for, nemlig at holde dit batteri i CV adskildt fra dit startbatteri på bilen.
Dette sker helt automatisk ( se diagrammet på siden i linket til Kjøller ) styret af spændingen på bilens akku, så du behøver IKKE noget ekstra relæ for at gøre dette.
Når vi udfører dette på mit arbejde bruger vi 6 kvadrat kabel fra septor til 13 pol stikdåse og også fra 13 pol stik på CV og ind til akku.
Dit omskifterrelæ trukket af 220 V forsyning kan du undvære fordi din lader vil blive beskyttet af de dioder ( ensrettere ) der er indbygget i den i forvejen så det kan du udelade.
Srrømforsyning/akkulader har jeg lige købt hos "Campinggården" ved Slagelse
http://www.campinggaarden-slagelse.dk/Den oplader dit batteri og kan strømforsyne med 15 Amp. & Koster ca. 1500 Kr.
Håber dette kan opklare dine spørgsmål - ellers skriv igen !
Hilsen Polobjørn