Hvordan virker disse fjernbetjente kontakter

Ja, jeg ved ikke lige hvor jeg skulle lægge denne tråd, men da jeg bruger disse fjernbetjente kontakter til lys, bliver det her.

Jeg har fået sådan en fjernbetjening her og 3 dåser. Men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg gøre så jeg kan tænde dem på hver deres bogstav.

Lige nu starter 2 af dem i hvertfald på D og en anden kan jeg ikke få til at starte, med mindre jeg tager de andre fra.

Er der nogle af Jer der kender dem?

LIFT-EAT-REST-REPEAT

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vi er næsten på Piet Van Deurs -Hvad Er Det?
Har du ikke et firmanavn etc?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Tjo, ved at kigge på bagsiden fandt jeg frem til en hjemmeside. Her kan jeg se en beskrivelse af produktet. Det er det øverste på siden.
Men forstår stadig ikke helt hvordan de virker.

http://ms.joel.snb.leon.se/Downloads/DK/PDF/Produktkatalog%20dec2011/DK.Kap11.pdf

LIFT-EAT-REST-REPEAT

Desværre.Det bliver jeg meget lidt klogere af.
Hvad med en typebetegnelse?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Er der ikke lille låg der kan tages/skrues af, på bagsiden af "stikkontakten" hvor der kan sættes nogle dip-switches, i samme kombination som dem der sidder i fjernbetjeningen bag dækslet sammen med batteriet?

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Jo, det er der faktisk.

I fjernbetjeningen er der tallene 1 til 5 og de er alle på ON

På kontakten er dertallene 1 til 10 hvor 1 til 5 er på ON

Hvad stiller jeg nu op? Knapperne på fjernbetjeningen er jo bagstaver og ikke tal.

EDIT:
Pt kan jeg tænde en af kontakterne på "D OFF" og slukke den "D OFF" samme kontakt kan også tændes på "D ON" og slukkes på "D ON".

En anden kontakt kan kun slukkes på "D OFF" og tændes på "D ON".

Den 3. kunne jeg tænde på en knap jeg ikke husker og nu kan jeg ikke slukke den igen.

Planen er jo selvfølgelig at én kontakt tændes og slukkes på A ON og A OFF og en anden det samme bare med B og så C med den tredje kontakt.

Men det må vel være noget jeg indstiller på de små switches dér, men aner ikke lige hvordan.

LIFT-EAT-REST-REPEAT

Annonce
www.harald-nyborg.dk/pdf/6137.pdf
Tallene 1-5 skal stå på det samme i alle kontakter og fjernbetjening.

Bogstaverne i kontakterne F.eks b andgiver at den kontakt skal tænde når du trykker B på fjernbetjeningen.


R. C. Nielsen

Så fik jeg det til at virke. Tak for hjælpen...

LIFT-EAT-REST-REPEAT

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis