Hvilket fryseskab???

Hejsa. Jeg er lidt i tvivl om hvilket fryseskab jeg skal vælge. Har set at der var nogle der lavede en for et par mdr. siden. Men de anbefalede ingen.
Så er lidt i tvivl om disse ting:

1. Er der nogle bestemte mærker jeg skal gå efter.
2. Hvor kan man købe det billigst. (foretrækker f.eks. Elgiganten eller andre fysiske butikker)
 
Max prisen ligger på ca. de 6000.kr. Håber i kan hjælpe.
På forhånd tak
Hejsa. Jeg er lidt i tvivl om hvilket fryseskab... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tak. Til sidst vil jeg lave en afstemning. Hvad syntes i om dette fryseskab (gå ind på side 18): http://tilbudsavis.elgiganten.dk/
Det til 4800.kr. Man sparer meget og skulle være et okay mærke. skriv dette:

Godt
Okay
Dårligt

Begrund venligst hvorfor. På forhånd tak!
Hej
Jeg har lige købt et sådant skab hos Elsalg Aalborg for samme pris incl.levering.
Blev leveret her på Sjælland dagen efter bestilling.
Firmaet klarer sig også fint iflg. trustpilot
Min kone er meget glad for det skab MEM MEN

Pas på hvis du skal bruge det til indbygning.

Det er bredere og dybere end normalt.
God fornøjelse

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Skrevet af Fred123 på 14 jan 2012 19:48
Tak. Til sidst vil jeg lave en afstemning. Hvad syntes i om dette fryseskab (gå ind på side 18): http://tilbudsavis.elgiganten.dk/
Det til 4800.kr. Man sparer meget og skulle være et okay mærke. skriv dette:

Godt
Okay
Dårligt

Begrund venligst hvorfor. På forhånd tak!
Hej Fred123.

Jeg tror du har misforstået noget, siden her er ikke et forbruger magasin, men en lav det selv side. At vi så er nogle stykker der "gider" besvare dit spørgsmål omkring hvilken fryser du skal købe, skal du kun være glad for.
Og så er den slut !
Vi har godt nok et forum for afstemninger o.l. men jeg tvivler stærkt på at webmaisteren går med til en sådan afstemning, der findes websider på nettet hvor du kan finde den slags oplysninger.
Dine spørgsmål er der ude hvor en del vil tænke: skal vi mon også skifte ble på Fred123.

Jeghar desværre svaret på noget forkert.
punkt 1. Kan ikke finde noget fryseskab til 4800.
Det jeg har købt er det skab til 4699 som altså er på 330 l men 70 cm bredt


 Med venlig hilsen

 Anker

 

Skrevet af Håndværkeren på 15 jan 2012 16:26
Hej Fred123.

Jeg tror du har misforstået noget, siden her er ikke et forbruger magasin, men en lav det selv side. At vi så er nogle stykker der "gider" besvare dit spørgsmål omkring hvilken fryser du skal købe, skal du kun være glad for.
Og så er den slut !
Vi har godt nok et forum for afstemninger o.l. men jeg tvivler stærkt på at webmaisteren går med til en sådan afstemning, der findes websider på nettet hvor du kan finde den slags oplysninger.
Dine spørgsmål er der ude hvor en del vil tænke: skal vi mon også skifte ble på Fred123.


+ 1

Mvh Jan

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis