Hvilket fryseskab???

Hejsa. Jeg er lidt i tvivl om hvilket fryseskab jeg skal vælge. Har set at der var nogle der lavede en for et par mdr. siden. Men de anbefalede ingen.
Så er lidt i tvivl om disse ting:

1. Er der nogle bestemte mærker jeg skal gå efter.
2. Hvor kan man købe det billigst. (foretrækker f.eks. Elgiganten eller andre fysiske butikker)
 
Max prisen ligger på ca. de 6000.kr. Håber i kan hjælpe.
På forhånd tak
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har et Bosch fryseskab som jeg er meget tilfreds med, det ligger i den dyre ende men er også kvalitet.
Jeg sværger selv til Gram når det kommer til køleskabe, frysere og kølefryseskabe. Men jeg er ret sikker på at du kommer til at få lige så mange holdninger til mærker, som folk der svarer. Jeg ville i hvert fald gå efter et med NoFrost (Automatisk afrimning) og så et som har et lavt energi forbrug - gerne noget A+ eller A++.
Dog har jeg hørt fra en der sælger hvidevarer at man ikke kun skal kikke på energimærkningen, men selve forbruget. Der kan åbenbart være stor forskel på to hvidevarer der begge er A+ mærket.

I forhold til hvor du skal købe det, så vil jeg sige på nettet. Jeg har selv handlet hos whiteaway.com og skousen.dk de sidste par gange jeg har handlet hvidevarer. Men der er flere andre som f.eks. lavprishvidevarer, lavpriskoekken, de3bedste og mange flere.
Hej Vest.
Jeg var lige ved at tro du ville foreslå Vestfrost
http://www.whiteaway.com/product/bosch-gsn32v73eu-eu-model/

Det er et godt skab som har no-frost system, skal ikke afrimes, det er dejligt.

Prøv at sammenligne priserne fra Whiteaway med fysiske butikker, vi har handlet meget der og er meget tilfredse med deres levering.
Hej. Tak for alle de svar. Jeg vil lige spørge ad hvor mange Der anbefaler: Siemens, Bosch og Vestfrost. Hvad er fordelen ved at have det. Snakkede sammen med en der har 23 års erfaring. Er der nogle bestemte af disse i mener jeg skal gå efter.? I må meget gerne linke nogle sider.
Ps. det SKAL være med Nofrost.
Som en anden har skrevet, så vil du få lige så mange meninger som der er besvarelser.
Drop det og køb det du syntes bedst om.

Vi har haft et Elektrolux selvafrimende fryseskab, det fungerede fint, og det er jo dejligt at have en hel rimfri fryser.

Vi udskiftede det dog efter et års tid, da vi ikke kunne enes med en skabsfryser, da vi ikke synes der var plads nok, selv om det var den store model.
Vi købte istedet en kummefruser, på samme antal litter, den rummer en del mere, da man ikke er bunden af skufferne.

mvh jens

 

Jeg har et siemens med No-Frost, som jo i bund og grund er samme princip som en (ægte) varmluft-ovn, her er det bare køling i stedet for opvarmning.

Jeg skal hilse at sige at det er effektivt.
1) Grundet blæseren der cirkulerer luften, indfryses dine fødevarer meget hurtigere, hvis du vel at mærke fylder skabet på en måde så luften kan cirkulerer rundt om tingene.
2) INGEN problemer med rim, ikke engang når ungerne harglemt at lukke lågen ordentligt, så det står svagt på klem (og derfor giver alarm så).
3) Der er styre-skinner bagpå, til at beskytte kondensatoren, så skinnerne rammer væggen før kondensatoren.
Dog skal man stadigvæk holde en yderligere afstand, for at opretholde ordentlig afkøling af kondensatoren.
4) At smide store mængder i fryseren ad gangen, der skal fryses ind, er heller ikke et problem, når bare luften kan cirkulerer.

Kan ikke huske model-navnet, men det er noget af det bedste hårde hvidevarer jeg har invisteret i.

 

Det Elektrolux vi havde, var også med en blæser, der cirkulerede kulden rundt i skabet.

mvh jens

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis