overvågningskamera der kan optage

Hej

Efter et indbrud i vores bil i nat, vil min kone meget gerne have sat et overvågningssystem op udenfor vores hus. 

Nogen der kender et system med et eller to kameraér, der kan filme samt optage ?

har fundet nogle stykker men de fleste forholdsvis dyre (3500 - .. ) Tænkte at der måske var noget lidt billiger ?

Ellers må vi jo bare bide i det sure æble, og investere i et til omkring de 3500 kr

MVH C 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu har jeg været i sikringsbranchen i en del år og det dejlige ved videoovervågning er, at det i sidste ende handler om hvad og hvor meget du vil/ skal kunne se på dine billeder. For nogle handler det om at kunne se om der er nogle tilstede og for andre om at kunne se HVEM det er.

Det handler om billedekvalitet og pris og kvalitet hænger normalt ret godt sammen

Jeg forhandler kameraer lige fra 400 kr. Stk til kr. 10.000+ stk. Vores mest populære ligger på mellem kr. 1200 - 2000 kr., her kan du godt få at fornuftigt billede - også i mørke! Skal du så have en 4-kanals harddiskoptager med 500GB harddisk til ca. 2000 kr., så nærmer du dig hastigt de 3500 kr. Jeg ville uden problemer kunne finde noget fornuftigt til dig i den prisklasse.

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Af og til overvejer jeg, hvad folk vil med deres overvågningskamera. Når jeg f.eks på tv ser overvågningsbilleder fra en tankstation, og billederne er så ringe, at man knap kan se nummerpladen, end sige personernes ansigter, så kan det da være lige meget, bortset fra at dokumentere at der har været nogen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis